پیشرفت 35 درصدی بلوار 36 متر دگایران

شهردار سنندج گفت: پروژه بلوار 36 متری دگایران 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

منوچهر فخری فخری شهردار سنندج ، در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: با هدف اتصال بلوار توحید به جاده ساحلی و تسهیل در دسترسی ساکنان شهرک‌های دادگستری، صدا و سیما، شهرداری و آب و فاضلاب و کاهش ترافیک و زمان ترددهای درون شهری عملیات احداث بلوار 36 متری دگایران از ابتدای تیرماه سالجاری آغاز شده است.

 وی با بیان اینکه بلوار 36 متری دگایران دارای طول 900 متری وعرض 13 متری است، بیان کرد: این بلوار دارای دو باند سوار رو به طول 11 متر، رفیوژه وسط به طول 4 متر و همچنین احداث پیاده رو به عرض 5 متر است.

 شهردار سنندج از پیشرفت 35 درصدی  بلوار 36 متری دگایران خبر داد و گفت : در صورت جابجایی تاسیسات برق و آب  باند رفت این بلوار تا اوسط پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد:  تا کنون در راستای احداث این بلوار عملیاتی نظیر، 600 متر جدول‌گذاری نهر و تک، 22 هزار متر مکعب راکفیل، 14 هزار متر مکعب خاکبرداری، 5200 متر تسطیح و رگلاژ صورت گرفته است.

فخری با بیان اینکه 500 متر طول این بلوار در حال  حاضر  آماده عملیات پخش اساس و روسازی است،افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از بلوار 36 متری دگایران گام مهم دیگری در راستای کاهش و روانسازی ترافیک برداریم.

انتهای پیام/ م ح

بهره‌برداری از بلوار 36 متری دگایران در راستای کاهش و روانسازی ترافیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.