اظهارات اعضای تیم پرسپولیس در مورد بازی با الاهلی عربستان

سرخپوشان پایتخت در مورد بازی با الاهلی عربستان اظهاراتی را مطرح کردند و به پیروزی در این بازی خوش بین هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت 20:30 در ورزشگاه مسقط عمان به مصاف تیم الاهلی عربستان می روند.

 برای امتیاز گیری  در عمان بهانه ای نداریم

وحيد اميرى  هافبک تیم پرسپولیس در گفتگو اختصاصى  با خبرنگار ما اظهار كرد: بازى سختى است و در شرايط آب و هوايى ویژه ای بايد بازى كنيم. چیزی براى از دست دادن نداريم و باید سه امتياز اين بازى را بگيريم و باعث سربلندى كشورمان شويم.

 او درباره آب و هواى گرم عمان گفت: در قطر هم با شرايط آب و هوايى مشابه بازى كرديم و دليل نمى شود كه این موضوع را بهانه قرار بدهیم و بايد سه امتياز اين بازى را بدست آوریم.

 اميرى درباره اينكه جو ورزشگاه به نفع الاهلى است، بيان كرد: همه شرايط عالى است و عمانى ها ميزبانى خوبى دارند و براى دومين بار است در عمان بازى مى كنيم و مشكلى  در اين باره نداريم.

حضور هواداران در عمان باعث دلگرمی ما است

 محمد انصارى در گفتگو اختصاصى با خبرنگارما اظهار كرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با كمک خداوند و حمايت هواداران از اين بازى سربلند بيرون بياييم.

 او ادامه داد: بازى سختى پيش رو داريم اما خدا را شكر بازيكنان آمادگى كامل براى اين بازى دارند. سيد جلال حسينى بازيكن محروم ما است و وى قادر به همراهى تيم نيست. به هر حال اميدوارم در اين بازى نتيجه خوبى بگيريم و در بازى برگشت هم بتوانيم موفق عمل كنيم.

 انصارى درباره وضعيت تمرينات اظهار كرد: 2 جلسه تمرين خوب را در عمان داشتيم و شرايط مناسب براى بازى با الاهلى عربستان است. هواداران كمک كنند تا باعث سربلندى كشورمان در عمان شویم.

 مدافع پرسپوليس درباره استقبال خوب تماشاگران ايرانى از اين بازى خاطر نشان كرد: اين موضوع باعث دلگرمى ما است و اميدوارم همراه با هواداران  با خوشحالى به كشور بازگردیم.

شرایط میزبانی در عمان با حضور هواداران امکان پذیر است

 شايان مصلح در گفتگو  اختصاصى با خبرنگار ما اظهار كرد: سيد جلال حسينى در اين بازى نيست اما  ساير بازيكنان جاى  خالى اين بازيكن پر مى كنند. اميدوارم  خط دفاع ما برابر الاهلى موفق باشد.

 او درباره استقبال هواداران از اين بازى گفت: خبر ندارم كه چقدر تماشاگر به عمان آمده است. به هر حال دستشان درد نكند كه ما را در اين بازى تنها نگذاشتند.

 مصلح در پايان خاطر نشان كرد: با توجه به مسائلى كه با كشور عربستان داريم امكان ميزبانى در كشور خود را نداريم. به هر حال با حضور هواداران مى توانيم شرايط ميزبانى در عمان داشته باشيم.

امیدوارم حضور هواداران برای ما خوش یمن باشد

 محمود خوردبين در گفتگو اختصاصى با خبرنگار ما اظهار كرد: تمرينات خوبى در دو روز اخير در عمان داشتيم. همچنين شب گذشته در زمين اصلى تمرين كرديم و بازيكنان سر حال و قبراق آماده اين بازى هستند.

 او ادامه داد: تنها سيد جلال به علت محروميت به عمان نيامده است و مابقى بازيكنان آماده اين بازى هستند. وضعيت تيم خوب است و بازيكنان در تمرينات سرحال و شاداب نشان دادند.

 سرپرست پرسپوليس درباره استقبال هواداران از اين بازى گفت: به هر حال اولين بار است كه اين تعداد هوادار به عمان آمدند و اميدوارم قدمشان براى ما خوش یمن باشد.

 قهرمانی در آسیا استراتژی تیم پرسپولیس است

 حسین خبیری مدیر مشاور طاهری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما گفت: بازی مهمی امشب برابر الاهلی عربستان داریم و اعضای تیم قصد دارند با برتری در دو بازی رفت و برگشت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به جمع 4 تیم برتر آسیا بپیوندند. 

 او ادامه داد: استراتژی مدیران و کادرفنی تیم پرسپولیس این است که تیم بعد از سالها قهرمانی در آسیا را کسب کند. در این مسیر هم شرایط تیم خوب است و پرسپولیس در میان بهترین و قدرتمندترین تیم های آسیایی قرار دارد. 

 خبیری بیان کرد: اگر هواداران در این بازی از تیم محبوب خود حمایت کنند در آن صورت تیم با شرایط خوبی در بازی امشب ظاهر می شود. به هر حال حیف است که این بازی در تهران برگزار نمی شود و از حمایت هواداران میلیونی هم برخوردار نیستیم. 

 مشاور طاهری در مورد استقبال هواداران از این بازی بیان کرد: کانون هواداران تلاش  خود را به کار گرفته است و تور برای اعزام هواداران به عمان گذاشته است. امیدوارم پرسپولیس به فینال آسیا صعود کند و این بازی را با حضور یک هزار نفری هواداران برگزار کنیم. همچنین بعد از سالها شاهد قهرمانی یک تیم ایرانی در آسیا باشیم. 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار