افتتاح هفتمین مجموعه ورزشی مسجدمحور در قم

همزمان با روز جهانی مساجد هفتمین مجموعه ورزشی مسجد محور در مسجد محمد رسول الله (ص) واقع در منطقه بنیاد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛هفتمین مجموعه ورزشی مسجد‌محور به نام مجموعه ورزشی فرهنگی مسجد محمد رسول الله (ص) به‌ همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم در منطقه بنیاد افتتاح شد.

 مدیر‌عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در آئین بهره‌برداری از هفتمین مجموعه ورزشی مسجد‌محور در قم گفت: در راستای گسترش ورزش همگانی با محوریت مسجد، ایجاد مجموعه ورزشی در محلات قم سال گذشته به تصویب رسید که امروز به بهره‌برداری رسید.

رفیعی با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برای تجهیز امکانات مساجد، گفت: با توجه به اینکه مساجد محل تمرکز جمعیت در محلات و همچنین مورد اقبال بسیاری از جوانان است به‌همین منظور برنامه‌هایی را برای تجهیز آن‌ها به امکانات برای جذب بیشتر و حضور بیشتر جوانان در آن‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی افزود: توسعه ورزش محلات، فضای سالم و با نشاطی با محوریت مسجد را برای جوانان فراهم می‌کند و شهرداری نیز با جدیت این رویکرد را دنبال خواهد کرد.

 مدیر‌عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: مجموعه‌های ورزشی مسجد محور سال جدید به بیش از 25 مجموعه خواهد رسید که اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری در بسترسازی برای توسعه زیر ساخت‌های مجموعه‌های مسجد محور انجام گرفته است و امیدوارم این امر در سال 96 خصوصاً در زمینه ایجاد مجموعه‌های ورزشی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ش

هفتمین مجموعه ورزشی مسجدمحور در قم افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.