تردد عابران پیاده در سواره روها، گره ترافیکی ایجاد می کند

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: تردد عابران پیاده در سواره روها یکی از عوامل ایجاد ترافیک در خیابان های شهر کرمانشاه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فضل الله شیری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: این تنها خودرو ها نیستند که باعث ایجاد تراکم و گره ترافیکی می شوند، بلکه تردد عابران پیاده در سواره روها خصوصا در خیابان های حوزه مرکزی شهر باعث ترافیک و تأخیر در حرکت خودروها می شود.


وی افزود:  روزانه شاهد تردد زیاد عابران پیاده در سطح سواره رو و خیابان ها هستیم که باعث کندی حرکت خودروها و ایجاد گره ترافیکی شده است که در برخی مواقع نیز فوت یا مصدوم شدن عابران پیاده در سطح سواره رو ها را به دنبال دارد.


این مقام انتظامی ادامه داد: بی توجهی عابران پیاده به مقررات راهنمایی و رانندگی یکی ار مهمترین چالش های پلیس در حوزه ترافیک است و به واسطه تخلف هایی که در این رابطه صورت می گیرد حوادث ترافیکی متعددی به وقوع می پیوندد.


 شیری ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم و ماموران راهنمایی و رانندگی و همچنین رعایت قوانین و دستورات پلیس، هرگز شاهد حادثه ای برای عابران پیاده نباشیم و ترافیکی سالم و ایمن را در سطح استان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ز

مشکلات تردد خودرو ها در سواره رو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار