اپلیکیشنی برای سفارش باديگارد در لحظات خطر

اپلیکیشنی در شمال شرقی چین راه‌اندازی می شود که به کاربران این امکان را می‌دهد که بادیگارد یا محافظ شخصی استخدام کنند.

اپلیکیشنی برای سفارش  باديگارد در لحظات خطربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،این اپلیکیشین که جینی‌وی نام دارد قرار است در ماه سپتامبر در شهر چینگ‌دائو در شرق چین راه‌اندازی شود. این اپلیکیشن مانند کاری که اوبر برای کرایه خودرو می‌کند، افراد را به حدود ۵۰ هزار نفر از ۴۷ کمپانی امنیتی وصل می‌کند.

به گزارش چینگ‌دائو نیوز هرکس که احساس عدم امنیت ‌کند یا نگران حمل اجناس ارزشمندش باشد می‌تواند از خدمات این اپلیکیشن استفاده کند.

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن جینی‌وی ببینند در هر لحظه چه تعداد محافظ یا بادیگارد در کجای شهر در دسترس هستند؛ درست مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های تاکسی.

به گزارش چاینا دیلی، روزنامه انگلیسی زبان چین، بازه قیمت استخدام محافظ از طریق این اپلیکیشن بین ۷۰ تا ۲۰۰ یوآن یعنی حدودا بین ۸ دلار تا ۳۰ دلار برای هر ساعت است. به غیر از افراد، کمپانی‌ها هم می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

اپلیکیشنی برای سفارش  باديگارد در لحظات خطر

نام این اپلیکیشن یعنی جینی‌وی از نام یک گروه پلیس مخفی گرفته شده

لی شانگ‌شانگ، یکی از دست‌اندرکاران تهیه این اپلیکیشن به چاینا دیلی گفت محافظانی که این اپلیکیشن با آنها قرارداد دارد کارکنان سابق ارتش هستند و با ارایه کارت شناسایی و مجوز و مدارکی رسمی از ارتش برای ارائه سرویس از طریق این اپلیکیشن پذیرفته می‌شوند.

لی شانگ‌شانگ، یکی از مدیران پروژه اپلیکیشن استخدام محافظ، می‌گوید این سرویس به کمک افرادی می‌آید که احساس امنیت نمی‌کنند.

اپلیکیشنی برای سفارش  باديگارد در لحظات خطر

لی شانگ‌شانگ، یکی از مدیران پروژه اپلیکیشن استخدام محافظ، می‌گوید این سرویس به کمک افرادی می‌آید که احساس امنیت نمی‌کنند

این افراد لازم است کلاس‌های آموزشی ویژه‌ای را هم بگذرانند. آنها لباس متحدالشکل یا یونیفورم می‌پوشند و در مواقع لزوم می‌توانند با پلیس همکاری کنند.

مردم چین در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های مختلفی نسبت به این اپلیکیشن نشان داده‌اند؛ بسیاری آن را یک ایده خوب و مفید می‌دانند که به درد گروه‌های آسیب‌پذیر می‌خورد.

منبع:بی بی سی 

انتهای پیام/

راه‌اندازی اپلیکیشن استخدام محافظ برای مردم عادی در چین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار