فرمانده نیروی انتظامی دورود:

دستگیری سارق منزل در شهرستان دورود

فرمانده نیروی انتظامی دورود از دستگیری سارق منزل با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ ملکشاهی فرمانده نیروی انتظامی دورود گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه کاره، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد، بیشتر سرقت‌ها به یک روش در زمانی خاص انجام شده و غالبا منازلی که بدون رعایت نکات ایمنی در کوچه‌ها، خیابان‌های خلوت و حاشیه شهر، خالی از سکنه یا ساختمان‌های نیمه کاره بودند مورد سرقت قرار گرفتند.

فرمانده نیروی انتظامی دورود گفت: سرانجام تیمی از ماموران پلیس آگاهی مخفیگاه سارق را شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن را دستگیر که در بازرسی از محل اختفاء وی مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ ملکشاهی گفت: در بازجویی‌های انجام شده، سارق به ۲۰ فقره سرقت اعتراف و در این راستا دو نفر همدست آن و دو مالخر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ ملکشاهی با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه متهمان و محل فعالیت دو مالخر تعداد ۴۰ دستگاه دوربین عکاسی و فیلمبرداری متعلق به آتلیه عکاسی و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ د 

دستگیری سارق منزل با ۲۰ فقره سرقت در دورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.