رئیس اداره محیط زیست بروجرد:

۶ ماه حبس تعزیری برای تخلیه پسماند ویژه در اراضی کشاورزی

رئیس اداره محیط زیست بروجرد از محکومیت دو نفر از متخلفین زیست محیطی به شش ماه حبس تعزیری به علت تخلیه پسماند ویژه در اراضی کشاورزی در بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مصطفی وند، رئیس اداره محیط زیست بروجرد، گفت: پس از پیگیری اداره حفاظت محیط زیست بروجرد دو نفر متخلف که اقدام به انتقال پسماند‌های ویژه از استان‌های مجاور به بروجرد نموده و آن‌ها را در اراضی کشاورزی تخلیه می‌کردند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده، که پس از ارائه مستندات قانونی در این خصوص این متخلفین به مجازات شش ماه حبس تعزیری توسط مقام محترم قضایی محکوم شدند.

مصطفی وند در ادامه گفت: متخلفین پس از حمل و انتقال محموله‌های پسماند ویژه صنعتی از سایر استان‌ها به بروجرد مبادرت به تخلیه پسماند‌ها در اراضی کشاورزی نموده و ظروف فلزی و پلی اتیلنی نگهداری پسماند را پس از تخلیه به کشاورزان منطقه جهت استفاده‌های متعدد به فروش می‌رساندند.

رئیس اداره محیط زیست بروجرد با اشاره به اینکه مواد ۱۶ و ۲۰ قانون مدیریت پسماند به صراحت موارد تخلف در زمینه پسماند خصوصا در خصوص حمل، تخلیه وخرید و فروش و نیز مخلوط کردن پسماند بدون مجوز را بیان نموده از تمامی دوست داران محیط زیست خواست تخلفات زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع داده تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ د

شش ماه حبس تعزیری برای تخلیه پسماند ویژه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.