اختصاصی/

ماجرای فروش بوستان 22 هکتاری در منطقه 21 به شرکت خصوصی چیست؟

صبح امروز یکی از شرکت های خصوصی با ادعای مالکیت بر بوستان 22 هکتاری شهید کارور برای تصاحب این بوستان اقدام کرد.

ماجرای فروش بوستان 22 هکتاری در منطقه 21 به شرکت خصوصی چیست؟به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز یکی از شرکت های خصوصی برای تصاحب بوستان 22 هکتاری شهید کارور در منطقه 21 اقدام کرد.

مسئولان این شرکت با ادعای مالکیت بر زمین این بوستان با انجام و طی مراحل حقوقی برای تصاحب زمین، وارد این بوستان شده و هم اکنون مشخص نیست که سرنوشت بوستان 22 هکتاری در منطقه 21 به کجا می رسد.

شنیده شده است که این زمین متعلق به کمیته امداد بوده و این شرکت خصوصی با خرید زمین از کمیته امداد حالا مالکیت بوستان را در اختیار گرفته است.

در همین ارتباط مجید بافرانی، شهردار منطقه 21 تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاکید کرد: فروش پارک 22 هکتاری شهید کارور صحت ندارد.

وی ادامه داد: سابقه نداشته که شهرداری به خصوص شهرداری منطقه 21 اقدام به فروش بوستان کند. ما یک متر فضای سبز نیز به فروش نرسانده ایم،اما نکته جالب این بود که بافرانی در پاسخ به این سوال که مالکیت زمین بوستان با شهرداری است یا خیر، گفت: زمین در اختیار ماست و شهرداری کارهای مربوط به نگهداری زمین را انجام می دهد.

وی در ادامه گفتگو ترجیح داد واژه مالکیت را بکار نبرده و تنها از عبارت «زمین در اختیار شهرداری است» استفاده کرد.

به این ترتیب مشخص نیست مالکیت این زمین با چه نهادی است و آیا فروش زمین توسط کمیته امداد به این شرکت خصوصی قانونی بوده است یا خیر؟


انتهای پیام/

فروش پارک 22 هکتاری به شرکت خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
هزینه زدن پارکا هزینه احداث این چیزام با شهرداریه
آخرین اخبار