دیدار ایران و کنگو در گرو همگروهی با تیم های آفریقایی

برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی ایران با کنگو در صورت همگروهی شاگردان کی روش با حریفی آفریقایی در جام جهانی محقق می شود.

دیدار ایران و کنگو در گرو همگروهی با تیم های آفریقاییبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی فوتبال ایران باید در روزهای فیفا دی اکتبر 2 دیدار دوستانه انجام دهد که تاکنون تنها بازی با روسیه در روز 10 اکتبر(18 مهر) قطعی شده است.

درحالی که زمزمه هایی مبنی بر اینکه کارلوس کی روش از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده تا با مسئولان فدراسیون فوتبال کنگو برای برگزاری دیدار دوستانه بین تیم های 2 کشور در فیفا دی های آتی مذاکراتی را انجام دهند، اما با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد سرمربی تیم ملی چنین درخواستی نداشته و قصد دارد به احتمال فراوان تیم ملی را در روز 5 اکتبر(13مهر) به مصاف حریفی از سایر قاره ها بفرستد.

از طرفی تیم ملی کنگو در روز 2 اکتبر و 6 نوامبر باید در رقابت های مقدماتی جام جهانی مقابل گینه و لیبی میدان برود و با توجه به فشردگی برنامه هایش حتی اگر کی روش درخواست بازی دوستانه با این تیم را به مسئولان فدراسیون فوتبال ایران ارائه دهد، بسیار بعید است فلورنت ایبنه، سرمربی کنگو حاضر به قبول چنین درخواستی شود.

با این حال به نظر می رسد کی روش پس از برگزاری قرعه کشی جام جهانی فوتبال درصورت همگروه شدن ایران با حریفی آفریقایی، کنگو را به عنوان حریفی تدارکاتی در سایر فیفا دی ها مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/

برگزاری دیدار دوستانه ایران و کنگو در هاله ای از ابهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار