فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خبر داد؛

توقیف 16 خودرو در شاهرود/جمع آوری سلاح سرد و گرم در سطح شهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با بدحجابی در این شهرستان گفت: ۱۶خودرو در شاهرود به دلیل بدحجابی توقیف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر با موضوع برنامه های هفته امر به معروف که از سی و یکم شهریور تا ششم مهرماه خواهد بود گفت: در حوزه امر به معروف خوشبختانه ناجا اقدامات خوبی را در دست اقدام دارد که آخرین آنها استقرار گشت برخورد با بدحجابی در ییلاق های استان سمنان به خصوص جنگل ابر شاهرود است.

 وی افزود: یکی دیگر از موارد این حوزه، توقیف ۱۶ خودرو به علت کشف حجاب در سطح شهر است که نشان دهنده عزم جدی ناجا در مقابله با پدیده بدحجابی است.

 فرمانده انتظامی شاهرود در ادامه گفت: در ماه های تیر و مرداد ۵۳۵ مورد تذکرلسانی داخل خودرو و ۸۷۷ مورد تذکرلسانی به اصناف اماکن عمومی در شاهرود صورت گرفته که به طور متوسط روزانه ۵۰ تا ۷۰ مورد تذکر در خصوص بدحجابی در سطح شهرستان رخ می دهد از سوی دیگر در این مدت ۲۷۸ مورد تذکر لسانی آلودگی صوتی صورت گرفته که به توقیف ۱۰ خودرو انجامید همچنین هفت خودرو در شاهرود به دلیل بدحجابی مورد اعمال قانون قرار گرفتند و سه نفر نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

 اشرفی تاکید کرد: نیروی انتظامی همچنین در دوماه اخیر، ۱۶۱ مورد توقیف موتورسواران مزاحم، دستگیری ۱۲۷ معتاد متجاهر، ۱۲۷ مورد خورده فروش مواد مخدر ۵۵ مورد آلودگی صوتی خودرو های برون شهری، توقف۵۷ خودرو در این باره و همچنین ۵۶۴ مورد اعمال قانون درباره تخلفات حوزه اجتماعی در داخل خودرو را صورت داده است.

 وی درباره سایر جرایم حوزه اجتماعی نیز، افزود: با توجه به دستورالعمل ارتقاء امنیت اجتماعی دو مورد طرح جمع آوری سلاح گرم و سرد در شهرستان اجرا شده که طی آن ۴۵ قبضه چاقو و ۱۲ قبضه شمشیر جمع آوری شده است.

 فرمانده انتظامی شاهرود گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۰ تا ۸۰ مورد چاقو کشی در سطح شهرستان رخ داده که این نشان دهنده حمل سلاح سرد و ترویج آن در نزد جوانان است که باید با آن مقابله کرد.


انتهای پیام / ه

 

توقیف خودرو در شاهرود


منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار