سبحانی‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت لایحه‌ای برای رفع اشکالات قانون احزاب ارائه کند

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: دولت با بررسی دقیق و کارشناسی شده، لایحه‌ای برای رفع اشکالات قانون احزاب ارائه کند.

رمضانعلی سبحانی‌فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره تاثیر فعالیت خانه احزاب بر توسعه روند حزبی در کشور، اظهار داشت: احیای خانه احزاب نشان داد که دولت  به بخش سیاسی و نهادهای مردمی  توجه دارد این مهم گامی به جلو است و می‌تواند فعالیت‌های حزبی را در جامعه جا بیندازد و آن را نهادینه کند.

وی ادامه داد: خانه احزاب در تقویت روحیه تعاون، همگرایی و تفاهم بین احزاب کمک شایانی کرد ضمن اینکه می‌تواند به عنوان NGO در جهت دفاع از حقوق قانونی احزاب عمل کند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: هر موسسه و نهادی نیاز به آسیب شناسی دارد در همین زمینه هم  باید  نقاط ضعف و قوت خانه احزاب مورد بحث و بررسی اعضای آن  قرار گیرد و آسیب شناسی شود تا  فعالیتش بهتر از گذشته باشد.

سبحانی‌فر در ادامه با اشاره به اینکه قانون احزاب هنوز ایراداتی دارد، خاطر نشان کرد: آقای رحمانی فضلی در جلسه رای اعتماد اعلام کرد که باید ایرادات قانون احزاب برطرف شود، بنابراین دولت با بررسی دقیق و کارشناسی شده، لایحه‌ای را برای این امر ارائه کند تا ضمن برطرف شدن اشکالات قانون احزاب، زمینه برای گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/

 

لایحه دولت برای رفع اشکال قانون احزاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار