رشد ۲۲ درصدی مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی

مدیر دفتر مشاوره و امور روانشناسی سازمان بهزیستی گفت : با راه اندازی ۳۵۴ مرکز مشاوره جدید در کشور تعداد این مراکز 22 درصد افزایش یافته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مهدی میرمحمد صادقی در همایش پیشگیری معاونان بهزیستی کشور در قزوین تعداد دفاتر مرکز مشاوره را هزار و ۹۵۴ مرکز بیان کرد و افزود :هنوز با کمبود دفاتر مراکز مشاوره مواجه هستیم.

وی اضافه کرد : به ازای هر ۵۰ نفر یک مرکز مشاوره حضوری در کشور وجود دارد و باید این مراکز مشاوره تا پایان برنامه ششم به سه مرکز افزایش یابد.

به گفته مدیر دفتر مشاوره و امور روانشناسی سازمان بهزیستی ، تقویت و گسترش خدمات مشاوره تلفنی هم در دستور کار سازمان بهزیستی است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۷۲۳ هزار نفر از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کردند ، افزود : به علت کمبود امکانات به همین تعداد هم پشت نوبت بوده اند.

میر محمد صادقی گسترش خدمات مشاوره در فضای مجازی را یکی دیگر از اولویت‌های سازمان بهزیستی دانست.

مدیر دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی گفت : در حال حاضر ۳۵۰ مرکز مشاوره تخصصی در زمینه های مشاوره خانواده ازدواج و روان درمانی خانواده، کودک و نوجوان، اختلالات جنسی ،کودکان استثنایی. تربیتی و تحصیلی، اختلالات روانی و روان درمانی ،صنعتی و سازمانی، سالمند و روان سنجی خدمات ارائه می دهند.

 

افزایش مراکز خدمات مشاوره در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار