شناسایی و پاکسازی 20 پاتوق معتادان متجاهر در اردبیل

۲۰ پاتوق معتادان متجاهر که درقالب املاک مخروبه در سطح شهر اردبیل قرار داشت، شناسایی و پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی دادستان اردبیل در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: طبق گزارشات ارایه شده توسط مردم و ماموران نیروی انتظامی ۲۰ پاتوق معتادان متجاهر که درقالب املاک مخروبه در سطح شهر اردبیل قرار داشت، شناسایی و پاکسازی شد.

وی گفت: متاسفانه برخی از املاک مخروبه رها شده در سطح شهر اردبیل به شکل پاتوقی برای معتادان درآمده استکه باید ابتدا مالکان آن شناسایی شده و در مرحله بعد نسبت به حصار کشی یا تعمیر آن اقدام شود.

دادستان اردبیل بیان کرد: باید اختیارات لازم در این زمینه به شهرداری اردبیل داده شود تا در صورت نیاز نسبت به انجام اقدامات لازم با موانع قانونی روبه‌رو نشوند. 

عتباتی با اشاره به اینکه امنیت مردم مهم‌ترین اولویت قوه قضاییه است افزود: باید شرایطی فراهم شود تا مردم در سطح شهر احساس آرامش داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح این مناطق باعث ایجاد فضای امنیت و آرامش در سطح شهر خواهد شد تصریح کرد: اگر برنامه‌های فرهنگی که توسط شهرداری اجرا می‌شود در پارک‌ها و مناطق حاشیه شهر اجرا شود نتیجه بهتری خواهد داشت.

دادستان اردبیل افزود: در مدت زمان برگزاری مسابقات والیبال زیر ۲۳ سال و انتخابی قهرمانی جهان میزان جرم، نزاع و تشکیل پرونده در نهادهای قضایی شهر اردبیل کاهش یافت که این مساله نشان دهنده تاثیر مثبت برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان است.

 

انتهای پیام/ع

پاتوق معتادان متجاهر در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار