بهره برداری پارک درون محله ای 2/17 بهاران سنندج

پارک درون محله‌ای شهرک 2/17 بهاران به مساحت۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛روناک بابایی مدیر شهرداری بهاران صبح امروز در مراسم بهره‌برداری پارک درون محله‌ای 17/2 بهاران که با حضور شهردار جمعی از اعضاء شورا و مدیران شهرداری انجام گرفت، گفت: توسعه سرانه فضای سبز یکی از مهم‌ترین اولویت برنامه‌های شهرداری در سطح شهر است.

وی بیان کرد: با توجه وسعت ناحیه بهاران احداث پارک‌های درون محلی با هدف ارتقاء سرانه فضای سبز و ایجاد محیط شاداب و با طراوات برای ساکنان این ناحیه در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

به گفته بابایی، عملیات احداث پارک درون محلی 2/17 بهاران به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع سال گذشته آغاز شده است.

وی عنوان کرد: برای احداث این پارک عملیاتی نظیر 400 متر مکعب خاک‌برداری، 650 متر جدول‌گذاری، 1350 متر پیاده رو سازی و سنگ فرش و 350 متر مکعب دیوارچینی انجام شده است.

بابایی همچنین نصب 30 عدد چراغ روشنایی، 15 عدد نیمکت و 10 عدد سطل زباله را از دیگر اقدامات این شهرداری برای احداث پارک درون محله‌ای بهاران برشمرد.

مدیر شهرداری بهاران ضمن تقدیر از مدیرعامل و کارکنان سازمان پارک‌ها در احداث این پارک درون محله‌ای افزود: هزینه احداث این پارک 4 میلیارد و 500 میلیون ریال است که از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

بابایی در ادامه از ساماندهی و احداث خیابان‌های همجوار این پارک خبر داد و گفت: 34 هزار مترمربع از محلات همجوار این پارک آسفالت و بهسازی شد.

انتهای پیام/ م ح

پارک دون محله ای 2/17 بهاران سنندج  احداث شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.