دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک‌های خراسان‌شمالی:

پرداخت یک هفته ای وام ازداواج به متقاضیان خراسان‌شمالی

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌شمالی از پرداخت وام ازدواج به زوج‌های استان در مهلت یک‌هفته‌ای خبر داد و گفت: تا پایان خرداد ۹۶، بیش از ۳ هزار وام پرداخت شده است.

پرداخت یک هفته ای وام ازداواج به متقاضیان خراسان‌شمالیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صابری اظهار داشت: متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه رسمی ازدواج می‌توانند از نحوه پرداخت وام از سوی بانک‌های مرتبط وام ازدواج، مطلع شوند. پرداخت وام ازدواج در تمام بانک‌های استان خراسان‌شمالی پرداخت و منابع این وام در اختیار شعب مختلف قرار گرفته است.

دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک‌های خراسان‌شمالی با اشاره به طرح بررسی اطلاعات زوج‌ها در سامانه وام ازدواج تصریح کرد: این طرح از اول مرداد شروع و تا پایان شهریور در فرصتی دو ماهه، درخواست متقاضیان وام ازدواج در استان بررسی می‌شود. تا پایان سال 95، 11566 فقره وام ازدواج به مبلغ بیش از هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

صابری رقم وام‌های اعطایی از ابتدای سال‌جاری را بیش از 39 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: تا پایان خرداد 96؛ 3939 فقره وام ازدواج به متقاضیان در استان پرداخت شده است. بیشترین مشکل برای طولانی‌شدن زمان دریافت وام متقاضیان٬ مربوط به عدم معرفی ضامن‌های مورد قبول بانک است و زوجین می‌توانند با معرفی کارمندان یا کاسبان به عنوان ضامن معتبر٬ نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

وی درباره مدت زمان پرداخت وام ازدواج بیان داشت: چنانچه مراحل تقاضای وام توسط متقاضی به طور معمول انجام شود، از لحظه مراجعه به شعبه تا پرداخت وام، این زمان بیش از  یک هفته به طول نخواهد کشید.

انتهای پیام/ب

پرداخت وام ازداواج  در خراسان‌شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.