اجرای 20 طرح عمرانی در زندان های کردستان

 مدیرکل زندان‌های استان کردستان از پایان یافتن عملیات اجرایی بیش از 20 طرح عمرانی در زندان‌های کردستان خبر داد.

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های کردستان امروزدر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ گفت:  بیشتر زندان های استان جوابگو نبوده و در همین راستا ساخت و بازسازی مراکز اصلاحی و تربیتی استان نیز ضروری به نظر می‌رسد. 

وی از پایان یافتن عملیات اجرایی بیش از 20 طرح عمرانی در زندان‌های کردستان خبر داد و گفت: این تعداد اقدام عمرانی در طول سال گذشته انجام شده است.

 به گفته ابراهیمی، از سال گذشته تاکنون و در راستای ایجاد فضای مناسب برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های اصلاحی و تربیتی بیش از 5 هزار متر از اماکن زندان‌های استان بازسازی، به‌سازی و یا تغییر کاربری داده شد.

 مدیرکل زندان‌های کردستان در ادامه سخنان خود به احداث بیش از یک‌هزار مترمربع فضای جدید در زندان‌های کردستان اشاره کرد وافزود: این فضاها شامل ایجاد آسایشگاه جدید برای سربازان، ساخت نمازخانه و اماکن فرهنگی و تربیتی، اماکن رفاهی، اماکن آموزشی، احداث بندهای جدید بر اساس استاندارهای روز و غیره است.

ابراهیمی همچنین از در دست اقدام بودن بیش از 15 طرح عمرانی در زندان‌های این استان خبر داد و بیان کرد: از این تعداد، هفت طرح عملیات آن آغاز و تعداد هشت طرح دیگر در مرحله انجام کارهای مطالعاتی است.

انتهای پیام/  م ح

15 طرح عمرانی در زندان‌های استان در دست اقدام است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.