انصراف صبای قم از حضور در جام حذفی فوتبال ایران

تیم فوتبال صبای قم به دلیل خستگی بازیکنان و نیز برخی مشکلات مالی از حضور در جام حذفی فوتبال ایران انصراف داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تیم فوتبال صبای قم که قرار بود در نخستین گام خود در مسابقات جام حذفی فوتبال ایران گرامیداشت آزادسازی خرمشهر راهی اردبیل شود و در این شهر به میدان برود از حضور در این مسابقات کناره گیری کرد.

این برای اولین بار در تاریخ باشگاه صبای قم است که این تیم تصمیم می‌گیرد از حضور در جام حذفی کنار بکشد البته صبا پیش از این هم در جام حذفی، بدون نفرات اصلی خود و فقط به منظور حضور در این مسابقات، شرکت کرده بود اما انصراف از بازی در جام حذفی برای صبا بی‌سابقه بود.

صبا بر اساس قرعه‌کشی باید در مرحله یک سی و دوم جام حذفی فوتبال کشور در اردبیل با تیم میعاد مغان این شهر روبرو می‌شد اما تصمیم گرفت از این مسابقات کنار بکشد و آن طور که کریم بهرامی مدیر کنونی باشگاه صبای قم اعلام کرده خستگی بازیکنان برای بازی بعد صبا در لیگ دسته اول، دلیل اصلی انصراف بوده است.

به گفته بهرامی، حضور در بازی برابر میعاد مغان اردبیل سبب از دست رفتن ۴ روز فرصت برای آماده سازی صبا برای حضور در ادامه لیگ یک و بازی هفته سوم در بابل برابر خونه به خونه می‌شود البته بهرامی به مشکلات مالی تیم صبای قم نیز اشاره کرده و بدیهی است سفر رفت و برگشت به اردبیل و بازی برابر حریف، روی دست صبا خرج می‌گذارد.

تیم فوتبال صبای قم قرار است یکشنبه ۵ شهریور در بابل با تیم خونه به خونه مازندران بازی کند و سفر صبا به این شهر نیز به صورت زمینی انجام می‌شود. صبا در لیگ یک، یک تساوی برابر آلومینیوم اراک و یک شکست برابر نفت مسجد سلیمان در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ت

صبای قم از حضور در جام حذفی فوتبال ایران انصراف داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار