سلطانی فر: چهار هزار پروژه نیمه تمام داریم/ ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل پروژه‌ها نیاز است

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دولت دوازدهم که با هیچ نماینده مخالفی مواجه نشد، پس از نطق نمایندگان موافق، در مورد برنامه هایش سخنرانی کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: یکی از مهمترین رویکردهای اینجانب در دوره جدید، جوانگرایی و ترمیم سن مدیریتی در وزارت ورزش و جوانان خواهد بود و إن شاء الله با همت همین جوانان مؤمن و انقلابی، شاهد تحولات شگرف در عرصه¬های مدیریتی خواهیم بود. ضمن اینکه مصمم هستیم با همت و تلاشی مضاعف در زمینه حمایت از سمن¬های جوانان، تعداد این سمن¬ها را از 2000 سمن در سالجاری به حداقل 5000 سمن تا 4 سال آینده افزایش دهیم.

 سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت دوازدهم گفت: از رئیس جمهور محترم که یک بار دیگر به بنده در این پست حساس اعتماد کرد تشکر می کنم.

او ادامه داد: با نمایندگان محترم مجلس در 10 روز گذشته جلسات متعددی داشتیم و از نظرات ایشان برای اعتلای ورزش کشور و حوزه جوانان تشکر می کنم.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: به عنوان فردی که در همه سالهای بعد از انقلاب مسئولیت داشتم می گویم که همواره به این حوزه توجه داشتم و همیشه تلاشم استفاده از ظرفیتهای بی پایان جوانان در حوزه های مختلف و به ویژه ورزش بود است.

سلطانی فر افزود: امیدوار هستیم که شاهد افزایش 10 درصدی میزان مشارکت خودجوش یا سازمان یافته اقشار مختلف مردم در برنامه های ورزش همگاني تا پايان سال ١٤٠٠، افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت مردم از 16 دقیقه به حداقل 25 دقیقه در روز، و همچنین افزایش خانه های ورزش روستایی از 185 خانه به 1500 خانه ورزش روستایی تا پایان سال 96 و 7500 خانه طی 4 سال آینده باشیم.

سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت دوازدهم گفت:  شرط موفقیت برنامه ریزی جامع و دقیق برای جوانان این است که موضوع جوانان به مسئله اصلی کشور تبدیل شود و در این خصوص همه تلاش خودم را بکار می بندم.

او ادامه داد: توانمند سازی ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای عالی جوانان در این خصوص در دستور کار ما قرار دارد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت دوازدهم تصریح کرد:  برنامه ریزی اساسی برای جبران کمبود حرکتی بانوان در جهت توسعه سلامت جامعه و تلاش برای توسعه ورزش بانوان در عرصه قهرمانی و همگانی است و ان شاءالله با رعایت ملاحظات شرعی و ارزشی بتوانیم از ظرفیت بانوان در ورزشگاه ها و مسابقات بین المللی در سایر رشته ها استفاده کنیم.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: ورزش همگانی ما رشد قابل توجهی در چهار سال گذشته داشت و درخصوص اتمام پروژه های ورزشی به موفقیت های خوبی دست یافتیم.

او گفت: زیرساخت های ورزشی ما در جهت کسب میزبانی های بیشتر در دستور کار قرار گرفت و توانستیم ورزشگاه های مجهز را افتتاح کنیم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت دوازدهم در ادامه گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری, برای ایجاد توازن و عدالت و کشف استعدادها در مناطق محروم و مرزی و دورافتاده تلاش کرده و خواهیم کرد.

او ادامه داد: از 185 خانه ورزش روستایی در سال 92 به 1200 خانه ورزش روستایی در رسیدیم و ان شاءالله تا پایان دولت دوازدهم به 4 هزار و پانصد خانه ورزش روستایی خواهیم رسید.

سلطانی فر در پایان خاطرنشان کرد: حفظ و احیای ورزش های سنتی و پهلوانی توسعه ورزش جانبازان و معلولین عزیز و تقویت زیرساختهای ورزش کشور متناسب با استانداردهای بین المللی برای میزبانی های مسابقات مهم بین المللی از برنامه های اصلی من در وزارت ورزش و جوانان دولت دوازدهم است.

انتهای پیام/

صحبت های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار