رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله:

دستگیری زنده گیران سُهره در سلسله

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله از دستگیری چهار گروه از متخلفین زنده گیری سهره و ضبط وادوات آن‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  طاهر فتح الهی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله  گفت: در پی گشت و کنترل یگان حفاظت این اداره در سطح حوزه استحفاظی شش نفر متخلف زنده گیری سهره در قالب چهار گروه دستگیر و از آن‌ها تعداد ۱۴ قطعه سهره، ۶ رشته تور زنده گیری، ۷ عدد قفس و ۳ انبار نگهداری جوجه کشف و ضبط گردید.

فتح الهی افزود: پرونده این متخلفین پس از اخذ جرایم زیست محیطی جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری ارجاع و وسایل آن‌ها طبق ماده ۱۴ قانون شکار و صید توسط سازمان توقیف و تا خاتمه رسیدگی و صدور رای قطعی زیر نظر سازمان به صورت امانی نگهداری می‌شود.

مصطفی لروند کارشناس اداره محیط زیست سلسله نیز در این خصوص اظهار داشت: همه ساله در این فصل از سال متخلفینی از مناطق مختلف جهت زنده گیری این پرندگان زیبا و خوش صدا که زینت طبیعت می‌باشدبه شهرستان می‌آیند که با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی مامورین یگان حفاظت اداره محیط زیست دستگیر می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه جریمه صید غیر مجاز هرقطعه سهره طلایی ۲ میلیون ریال می‌باشد از تمامی هم استانی‌های عزیز درخواست نمود تخلفات زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

دستگیری چهار گروه از متخلفین زنده گیری سُهره در سلسله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.