جشن تابستانه در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود

جشن تابستانه در منطقه آزاد ماکو با هدف نشاط اجتماعی در بوستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محسن فیض ،مدیر هنری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: این جشن با هدف حمایت از هنرمندان بومی منطقه آزاد ماکو و فرصتی برای ارائه آثار هنری هنرمندان جوان و علاقه مند به موسیقی و کمدی برای اجرای خود است.


محسن فیض با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف و متنوع در این جشن تصریح کرد: مسابقاتی با عناوین عکاسی، نقاشی، با موضوعات تابستان و داستان نویسی به گونه عامیانه، در فضای مجازی و در کانال تلگرامی دبیر خانه این برنامه برگزار می شود، که مخاطبین می توانند کارهای خود را به این کانال ارسال کنند که بعد از داوری به شرکت کنندگان برتر جوایزی اهدا می گردد.


مدیر هنری سازمان منطقه آزاد ماکو اجرای برنامه صدای برتر را در این جشنواره، یک گام مهم و تاثیر گذار در جذب جوانان به سوی هنر و موسیقی اصیل ایرانی عنوان کرد و گفت: 10 خواننده جوان که علاقه مند به حوزه خوانندگی هستند با ارسال آثار خود به دبیرخانه این دوره از جشنواره مورد تائید واقع شدند که در این مدت شاهد رقابت این خوانندگان خواهیم بود.


وی افزود: بعد از انتخاب خواننده برتر این فرد از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو مورد حمایت قرار میگیرد به گونه ای که یک تراک با آهنگ سازی و شعرخوانی به صورت خیلی حرفه ای با همکاری سازمان ساخته می شود.


فیض در ادامه از اجرای برنامه های استند آپ کمدی در این جشن خبرداد و گفت: 8 کمدین از شهرستانهای مختلف منطقه آزاد ماکو انتخاب شده اند که د ر چند شب آینده اجرای برنامه خواهند داشت.


مدیر هنری سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اهداف برگزاری این برنامه ها تصریح کرد: جشن تابستانه با هدف نشاط اجتماعی خانواده ها و سرگرم شدن مسافران و گردشگران در منطقه آزاد ماکو همگام با رعایت شئونات اخلاقی برگزار می شود.


وی برحاشیه های برگزاری این برنامه اشاره و عنوان کرد: در کنار ایجاد فضایی شاد و نشاط برای مردمان منطقه و مسافرین، غرفه هایی برای ثبت نام از دختران و پسران متولد 1380تا 1385 جهت شرکت در تور یک روزه سازمان منطقه آزاد ماکو با همکاری هلال احمر، غرفه طرح حمایت از زنان بی سرپرست و بد سرپرست و کمپین حمایت از ایتام تنها گوشه هایی از کارهای فرهنگی در این جشن است.

لازم به ذکر است در این جشن، برنامه هایی از جمله عاشیق، صدای برتر از جوانان علاقمند به موسیقی، استند آپ کمدی، مسابقه حضوری و شعر خوانی توسط شاعران منطقه آزاد ماکو اجرا می شود.
جشن تابستانه منطقه آزاد ماکو از 26 مرداد تا پایان تابستان هر هفته پنج شنبه و جمعه از ساعت 21 شب با برنامه های مختلف در بوستان امام خمینی (ره) منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشن تابستانه در منطقه آزاد ماکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.