غرض‌ورزی جان بولتون: همکاری ۲۵ ساله ایران و کره شمالی می‌تواند در ابعاد هسته‌ای ادامه یابد!

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در پیامی توئیتری نوشت هر آنچه از توانمندی‌های هسته‌ای و موشکی که کره شمالی بدست آورد، ایران می‌تواند آن را دنبال کند.

غرض‌ورزی جان بولتون: همکاری ۲۵ ساله ایران و کره شمالی می‌تواند در ابعاد هسته‌ای ادامه یابد!به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ جان بولتون، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل با طرح ادعاهایی در صفحه توییتر خود نوشت: «ایران و کره شمالی به مدت بیست و پنج سال در زمینه موشک های بالستیک همکاری کرده اند و آنها احتمالا در زمینه ابعاد برنامه هسته ای نیز همکاری می کنند. هر آنچه توانمندی های هسته ای و موشکی که کره شمالی بدست آورد، ایران می تواند آن را دنبال کند و روزی به آن دست یابد.»

وی در پیام جداگانه دیگری با اشاره به برکناری استیو بنن، مشاور راهبردی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نوشت برای استیو بنن که از کاخ سفید می رود و به بخش خصوصی بازمی گردد، بهترین آرزوها را دارم. بخاطر خدماتت برای کشورمان متشکرم.

 

انتهای پیام/

 

اظهارات مغرضانه جان بولتون علیه ایران و کره شمالی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۱۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
چشمان کثیفت را کورخواهیم کرد .داری میسوزیها خودشیرین .احمق .ولگرد خیابانها شدی .بولتن دیوانه دوم بعداز ترامپ دیوانه اول .تو هم دوست خیالی داری خخخخخ .احمقها با کیا سروکله میزنیم یک مشت دیوانه زبان نفهم .
Germany
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
خوب باشه به تو چه. الدنگ مستکبر
آخرین اخبار