تثبیت ۴۳۰۰ شغل پایدار در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تثبیت ۴۳۰۰ شغل پایدار با ارائه ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در چهاردهمین جلسه ستاد تسهیل ‌و رفع موانع تولیدی در شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: سال گذشته 133 واحد صنعتی استان اردبیل با ارائه تسهیلات از رکود خارج شده که این موضوع در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی از تثبیت چهار هزار و 300 شغل پایدار با ارائه 143 میلیارد تومان تسهیلات در استان اردبیل خبر داد و افزود: این واحدهای صنعتی توانسته‌اند در تثبیت این تعداد شغل نقش داشته باشند که به همین منظور انتظار داریم در این راستا مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه همکاری و مشارکت‌ همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سهم صنعت در اقتصاد استان چندان پربار نیست که در حال حاضر 984 واحد صنعتی در استان اردبیل وجود دارد که 30 درصد آن یعنی 250 واحد صنعتی نیز غیرفعال است و در حال حاضر مهم‌ترین تلاش ما از رکود خارج کردن این واحدها است.

عاملی بیان کرد: فعال کردن واحدهای راکد و نیمه‌فعال با هدف حفظ سهم صنعت در استان و اشتغال موجود است که در این راستا نیاز است با جذب بخش خصوصی در این راستا گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و شاهد بهبود وضعیت موجود با توسعه واحدهای تولیدی باشیم.

وی تصریح کرد: نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی استان اردبیل  با ارائه تسهیلات حمایتی به برخی صنوف تولیدی استان در دستور کار قرار گرفته که به طور حتم نتایج و خروجی‌های بسیار قابل توجهی داشته که امیدواریم تمام این موارد مورد توجه واقع شده است.

 

انتهای پیام/ع

تثبیت ۴۳۰۰ شغل پایدار در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.