مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان:

ارتقای هتلینگ بیمارستانی در لرستان

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان، از اجرای طرح هتلینگ بیمارستانی در لرستان با هدف تقویت خدمات این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  امین بهاروند، مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان، گفت: فراهم شدن بستر اقامت بیماران بستری از اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: در این برنامه که به عنوان"ارتقای هتلینگ"پیاده سازی می‌شود علاوه بر بازسازی و بهسازی ساختمان و تجهیزات، کلیه وسایل و شرایط ضروری برای آرامش و آسایش بیمار و کسب رضایت وی در زمان توقف در بیمارستان ایجاد می‌شود.

بهاروند گفت: در اجرای طرح هتلینگ بیمارستانی تلاش می‌شود در حد استاندارد کشوری که هتل ۳ ستاره است، اقدام شود.

وی افزود: در این راستا تاکنون برخی از بیمارستان‌های مراکز تامین اجتماعی لرستان به امکاناتی، چون تأمین دما و رطوبت متناسب با هر فصل، نورپردازی و ترکیب سازی رنگ‌ها در سطوح مختلف، افزودن فضای تحرک و تردد بیمار و عوامل مراقبتی ودرمانی، اختصاص تجهیزاتی نظیر یخچال، تلویزیون، پرده‌های حریم تخت و پنجره و... سرو غذا با منوی انتخابی، رژیم معین برای هر بیمار، امکان ارتباط تلفنی سریع با کادر درمانی و سایر عوامل در داخل بیمارستان یا تماس با خانواده و بستگان در خارج از بیمارستان... اجرایی شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان، گفت: خدمات درمان مستقیم با استفاده از فضا‌ها و ابنیه و امکانات درمانی تحت مالکیت سازمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ د

هتلینگ بیمارستانی در لرستان ارتقا می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.