کرمانی خبر داد:

فرآیند کسب و کار راهی برای اشتغال جوانان

مدیریت برنامه ریزی و کسب و کار راهی برای کارآفرینی جوانان دانشگاهی پس از فارغ التحصیلی است.

فرآیند کسب و کار راهی برای اشتغال جوانانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین نشست هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در محل دانشکده صنایع دانشگاه علم و صنعت، پیشوایی با اشاره به جمله‌ی معروف everything is process، بر اهمیت فرآیندها در سازمان و تأثیر BPM اظهار کرد.

کرم‌پور به بیان تجربیات شهرداری تهران در پیاده‌سازی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار پرداختند. ایشان تجربه موفق همکاری شهرداری تهران با دانشگاه علم و صنعت و روند اجرای پروژه و وضعیت فعلی گام‌های اجرایی پروژه را تشریح نموده و با مخاطبان حاضر در جلسه به بحث و گفت‌وگو در خصوص بازخوردهای دریافت شده از اجرای این پروژه پرداختند.

در سومین نشست از سری نشست‌های هم اندیشی در مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار که به همت نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران برگزار می‌گردد، نمایندگان سازمان‌های دولتی و خصوصی بسیاری در آن حضور دارند. 

کرمانی ریاست انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران از سازمان‌های متقاضی جهت ارائه تجربیات خود در جلسات بعدی هم اندیشی، درخواست کردند که جهت ارزیابی اولیه و برنامه‌ریزی های لازم تجارب، در سایت انجمن به آدرس behfaco.ir مراجعه و ثبت تجربه کرده تا پس از بررسی های لازم با آنان مکاتبه شود. ایشان هم‌چنین تاریخ برگزاری چهارمین نشست را سی ام شهریورماه اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.