انجام بیش از 16هزار ماموریت اورژانس در 4ماهه اول سال

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه، از رشد ۱۴ درصدی ماموریت‌های اورژانس استان طی مدت سپری شده از امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛صائب مدرسی رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه،  از انجام ۱۶ هزار و ۹۰۷ ماموریت توسط مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه طی مدت سپری از امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۴ هزار و ۵۶۴ ماموریت بوده است، رشد ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تعداد ماموریت های شهری اورژانس طی مدت ذکر شده را ۱۲ هزار و ۶۹۵ ماموریت عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۷ درصدی داشته است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، از انجام ۳ هزار و ۳۸۴ ماموریت جاده ای نیز طی مدت مذکور خبر داد و گفت: این میزان نیز رشد ۴ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

وی تعداد ماموریت های تصادفی را از ۱۶ هزار ماموریت ذکر شده ۴ هزار و ۶۵۰ ماموریت عنوان کرد و گفت: از این نظر نیز رشد ۱۶ درصدی را شاهد هستیم.

مدرسی تعداد ماموریت های غیرتصادفی را نیز ۱۱ هزار و ۴۲۹ مورد اعلام کرد و گفت: در این بخش نیز شاهد رشد ۱۴ درصدی ماموریت ها هستیم.

وی تعداد بیماران منتقل شده به بیمارستان و مراکز درمانی را توسط اورژانس طی مدت ذکر شده ۹ هزار و ۴۵۸ مورد اعلام کرد که از این نظر رشد ۱۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام/ز

رشد 17درصدی ماموریت های شهری اورژانس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.