تاسیسات آب‌رسانی ۳۹ روستای خراسان‌رضوی بر اثر سیلاب آسیب دید‌

بر اثر سیل اخیر که در خراسان رضوی به‌وجود آمد تأسیسات بیش از ۳۹ روستای خراسان‌رضوی دچار خسارت شدند که مجموع آن‌ها در حدود ۱۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ محمد دانشگر مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در سیل اخیر تاسیسات آب‌رسانی ۳۹ روستای خراسان‌رضوی بر اثر سیلاب آسیب دید‌گفت: ۳۹ روستایی که تأسیسات آب‌رسانی آن‌ها دچار خسارت شده در شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد، فریمان، قوچان، سرخس و تربت جام بوده‌اند که ۱۷ روستای آن مربوط به شهرستان کلات، ۱۱ روستا درگز، ۳ روستا فریمان، ۲ روستا سرخس، ۲ روستا تربت جام و یک روستا مربوط به قوچان بوده است.

وی با بیان اینکه مشکلی از نظر آب‌رسانی به روستا‌های سیل زده در خراسان رضوی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هم اکنون آب شرب در ۳۰ روستای سیل زده وصل بوه و برای سایر روستا‌ها نیز عملیات آبرسانی موقت در دست اجرا است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی گفت: عملیات شبانه‌روزی برای ترمیم شبکه‌های آسیب دیده در آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی در دست اجرا بوده و امید می‌رود به‌زودی تمام اقدامات اجرایی مربوط به آن انجام شده و تمام روستا‌ها مجددا از نعمت آب سالم برخوردار شوند.

دانشگر تأکید کرد: مشکلات ایجاد شده در شبکه آبرسانی روستا‌های شهرستان‌های یادشده در اثر بارندگی شدید روز جمعه هفته گذشته و جاری شدن سیل اتفاق افتاده که بحرانی از نظر آبرسانی به روستا‌های خسارت دیده در اثر این حادثه غیرمترقبه به وجود نیامده است.

انتهای پیام//ف.ج

 
 

خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی 39 روستای خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار