تعطیلی تئاترشهر و ایرانشهر به مناسبت شهادت حضرت امام محمدتقی (ع)

مجموعه تئاتر شهر و ایرانشهر دوشنبه 30 مرداد به مناسبت شهادت امام محمدتقی (ع) اجرایی ندارند.

سه نمایش 30 مرداد اجرایی ندارندبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ نمایش‌های «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی در تالارهای اصلی، «آرسن» به کارگردانی بهزاد صدیقی در تالار قشقایی، «صبح یه روز لعنتی» به کارگردانی حسن باستانی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر دوشنبه 30 مرداد به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) به صحنه نمی‌روند. این در حالی است که نمایش «پسران تاریخ» به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد در تالار چهارسو در این تاریخ  استثنائا  در ساعت 18 به صحنه خواهد رفت.
 
براساس این گزارش نمایش‌های «راشومون» به کارگردانی رضا کوچک‌زاده در تالار قشقایی، «ناتمام» به کارگردانی کهبد تاراج در تالار سایه، «دشمن خدا» به کارگردانی عمادالدین رجب‌لو در پلاتو اجرا نیز روز سه‌شنبه 31 مرداد اجرایی ندارند.

تعطیلی تماشاخانه ایرانشهر به مناسبت شهادت حضرت امام محمدتقی (ع)

تماشاخانه ایرانشهر به مناسبت شهادت حضرت امام محمدتقی (ع) از اذان مغرب و عشاء 30 مردادماه اجرايي نخواهد داشت.

این مجموعه تئاتری به مناسبت شهادت جواد ائمه، امام محمدتقی (ع) از اذان مغرب و عشاء روز دوشنبه 30 مردادماه تعطیل است و دو نمایش «اگه بمیری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی و «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی در سالن استاد سمندریان از شامگاه سه‌شنبه 31 مردادماه و در ساعت 21 روی صحنه می‌روند.

همچنین نمایش‌های «نیلوفر و نفت» به کارگردانی امیر دژاکام و «اگه بمیری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد به ترتیب در روزهای دوشنبه 30 مردادماه پیش از اذان مغرب و عشاء و پنجشنبه 2 شهریورماه در سالن دکتر ناظرزاده و نمایش‌های «سه خواهر» به کارگردانی محمدحسن معجونی و «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی در سالن استاد سمندریان به ترتیب در روزهای چهارشنبه 1 شهریورماه و جمعه 3 شهریورماه به اجرای عموم خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان خواهند داد.


 
انتهای پیام/

تعطیلی دو تالار نمایش در ایام شهادت امام محمدتقی (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار