جعفرپور در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی:

صالحی اهل تعامل و گفتگو است/ ضرورت توجه به منویات رهبری در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی

نماینده مردم لارستان گفت: صالحی اهل تعامل و گفتگو است و می‌تواند پلی برای تولید کننده فرهنگ و هنرمندان باشد.

فرهنگ صحنه هماوردی سیاسی نیست/صالحی اهل تعامل و گفتگو استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیازمند فردی است که فارغ از هیاهوهای سیاسی برنامه‌های این وزارتخانه را پیاده و اجرایی کند.

وی با بیان اینکه صالحی فرزند فرهنگ است، گفت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی سابقه‌ای طولانی در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف فرهنگی دارد به گونه‌ای که می‌توان به چهار سال معاونت فرهنگی وی در این وزارتخانه اشاره کرد.

نماینده مردم لارستان با اشاره به اینکه مشورت پذیری و تعامل و گفتگو یکی از ویژگی‌های کلیدی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تصریح کرد: امروز گفتگو و تعامل کلید گمشده ما در حوزه فرهنگ و سیاست است این در حالی است که یکی از ویژگی‌های بارز صالحی مشورت پذیری است که به خوبی می‌تواند اسباب گفتگو را فراهم کند.

جعفرپور با اشاره به برخی از اقدامات عباس صالحی گفت: انتقال نمایشگاه به شهر آفتاب یکی از اقدامات بزرگ صالحی بود که توان مدیریتی وی را نشان می‌دهد، حمایت از کتاب فروشی‌ها، عیدانه کتاب، تمرکززدایی و توجه به استان‌های محروم هم جزء برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نماینده مردم لارستان با تأکید بر اینکه برنامه‌های صالحی نشان می‌دهد که وی نگرشی روشن و مبنای نظری خوبی به مسائل فرهنگی دارد، اظهار داشت: رأی اعتماد ما به صالحی مشروط و منوط به اهداف بلند و برنامه‌های اوست که در این باره می‌توان به مواردی چون صیانت و تعالی هویت و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، حمایت از آفرینش‌های فرهنگی و هنری و پیشتازی و الهام بخشی فرهنگ ایران در منطقه و جهان اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از صالحی توقع داریم که سیاست‌های ابلاغی و منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ را سرلوحه خود در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهد.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

جزئیات رای اعتماد به سیدعباس صالحی 

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار