آشوری: سبک‌های کاراته، بال‌های پرواز این رشته هستند

رئیس سبک شیتوریو اینویی‌ها کاراته گفت: سبک‌های کاراته و هیئت‌های استانی دو بال پرواز برای رسیدن به موفقیت هستند.

محسن آشوری در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد:

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شیتوریو اینویی ها طی روزهای 26 و 27 مرداد به میزبانی استان قزوین برگزار شد. شرکت کنندگان در این رقابت ها ، در بخش های کومیته انفرادی، کاتای انفرادی و تیمی در رده های کمربندی مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او افزود: در جهت تحقق بخشیدن به رسالت کاراته، فدراسیون توجه ویژه ای را بر رده های نونهالان و نوجوانان داشته و در این دوره از رقابت های قهرمانی کشور هم بخش عظیمی از شرکت کنندگان را،  این دو رده تشکیل دادند.

آشوری ادامه داد: در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان قزوین برگزار شد خانواده ها از حضور فرزندانشان در این رقابت ها حمایت کردند و این حمایت و حضور بازیکنان نوید نسل تاثیرگذار و آینده سازی را در کاراته می دهد و ما می توانیم به موفقیت این رشته در المپیک 2024 فرانسه امیدوار باشیم.

او عنوان کرد: سبک های کاراته و هیئت های استانی دو بال پرواز برای رسیدن به موفقیت در المپیک 2024 فرانسه هستند. فدراسیون در تلاش است تا شرایط را برای توسعه زیرساخت های کاراته فراهم کند تا این رشته ورزشی در میادین جهانی بدرخشد.

رئیس سبک شیتوریواینویی ها در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان کارته استان قزوین برای برگزاری این مسابقات تشکر می کنم و امیدوارم باز هم شاهد برگزاری این گونه رقابت ها در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/

المپیک 2024 فرانسه هدف اصلی کاراته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار