برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی مربیگری سوارکاری در سنندج

گارکاه توجیهی آموزشی اصول ومبنای سواری با حضور استاد مهدی جمشیدخانی در باشگاه شاسوار سنندج برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در این کارگاه یک روزه که توسط کمیته آموزش  هیئت سوارکاری کردستان برگزار شد، جمشید خانی مبانی و مقدمات قوانین مربیگری را به صورت تئوریک و عملی  به شرکت کنندگان آموزش داد.

براساس این گزارش، تعداد ۳۰ نفر از علاقه مندان به اصول مربیگری در این کارکاه حضور داشتند.

استاد مهدی جمشیدخانی متولد اسفند سال ۱۳۲۱ است و از سال ۱۳۳۵ زیر نظر آقای واحد میلکیان یادگیری اسبداری و سواری کلاسیک خود را آغاز کرد. وی در سال ۱۳۴۱ در اولین مسابقه پرش با اسب به عنوان سوار مبتدی شرکت کرد و از سال ۱۳۴۲ به عنوان شاگرد نزد مرحوم استاد اسماعیل خان نشاطی پذیرفته شد و آخرین مسابقه رسمی او به قهرمانی در مسابقات کشوری در سال ۱۳۵۸ برمی گردد.

ترجمه و تدوین بیش از ۱۸ جلد کتاب و ۲۳ فیلم آموزشی درباره تربیت اسب و آموزش سوارکار،تدریس در دانشگاه جامع علمی-کاربردی به مدت ۱۵ سال ، ریاست کمیته آموزش فدراسیون و تدریس در کلاس های مختلف آموزشی فدراسیون سوارکاری کشور و هیأت های ورزشی استان ها، سرمربی تیم های ملی، آموزش تعداد زیادی از سوارکاران و مربیان حال حاضر جامعه سوارکاری، کسب مدال برنز بازیهای آسیایی هیروشیما، کسب مدال طلای مسابقات پرش با اسب جام ریاست جمهوری، کسب مدال نقره پرش با اسب چین و عضو هیأت علمی اولین کنگره بین المللی علمی و اسبداری بخشی از افتخارات مهدی جمشید خانی است.

انتهای پیام/م

گارکاه توجیهی آموزشی اصول ومبنای سواری در سنندج برگزارشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.