واكاوی داستان ِ غیبت یک ملی پوش والیبال

شبنم علیخانی در شرایطی تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا را به دلیل آسیب‌دیدگی همراهی نکرد که به نظر می‌رسد دلیل خط خوردن وی عامل دیگری بوده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال بانوان ایران در پایان مسابقات قهرمانی زنان آسیا به عنوان نهمی رسید و با یک پله سقوط نسبت به ادوار قبل نتوانست عنوان هشتمی سال 2015 خود را نیز تكرار كند.

تیم ملی زنان ایران در شرایطی عازم فیلیپین شد كه چند روز قبل از اعزام نام شبنم علیخانی، پاسور باتجربه تیم توسط كادر فنی خط زده شد و دلیل این كنار گذاشتن، آسیب دیدگی علیخانی عنوان شد. اما از همان ابتدا به نظر می‌رسید عوامل دیگری در كنار گذاشته شدن این پاسور نقش داشته است.

بازیكن تیم ملی والیبال بانوان پیش از این بارها در گفتگو‌های مختلف عنوان كرده بود كه با یک آسیب‌دیدگی همیشگی دست و پنجه نرم می‌كند اما ترجیح می‌دهد به تیم ملی كمک كند و تا جای ممكن با این مصدومیت خطرناک كه از ناحیه مهره‌های كمر است، كنار بیاید. شاید به همین دلیل بود كه كمتر كسی باور كرد كه شبنم به دلیل آسیب‌دیدگی  تیم ملی را در فیلیپین همراهی نكرده است.

هرچند نه كادر فنی، نه مسئولان فدراسیون و نه شخص شبنم علیخانی در این باره اظهار نظری نكرده است اما بهتر است واقعیت این ماجرا از سوی مسئولان تیم ملی زنان عنوان شود. در شرایطی كه عدم حضور مهره‌ای تاثیرگذار مانند شبنم علیخانی كه در تورنمنت‌های پیشین نشان داده بود كه حضورش فارغ از بُعد فنی از لحاظ روانی در روند كار تیم ملی موثر است، بدون ک تیم ملی را در فیلیپین دچار مشكل كرده است، باید دید واكنش كادر فنی در ادامه چه خواهد بود؟

دختران والیبال ایران كمتر از یک ماه دیگر عازم  تایلند خواهند شد تا در مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان شركت كنند. مسابقاتی كه بی‌شک چالشی سخت‌تر از فیلیپین را برایشان به همراه خواهد داشت. فدراسیون والیبال ایران باید در اسرع وقت نتایچ ضعیف تیم ملی در نبرد قهرمانی آسیا را بررسی و تحلیل كند و راهكار مناسبی برای ادامه كار این تیم بیندیشد. در این بین بازگشت پاسور تیم ملی به اردوها و همراهی این بازیكن در مسابقات تایلند تصمیمی است كه می‌تواند به روند بهتر تیم در مسابقات پیش رو كمک كند. البته اگر واقعا مصدومیتی در كار باشد كه به نظر می‌رسد نیست!

انتهای پیام/

شبنم علیخانی چرا به فیلیپین نرفت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار