واژگونی اتوبوس مسافربری / اعزام بالگرد برای انتقال مصدومین

بر اثر واژگونی اتوبوس اصفهان به مشهد در حوالی دیزباد بیش از 10 نفر مجروح شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر گزارشات اولیه واژگونی یک دستگاه اتوبوس ولوو در کیلومتر ٤٧ محور نیشابور به مشهد در استان خراسان رضوی ٢٠ مجروح داشته که تعدادی از این مجروحان به صورت سرپایی درمان و تعدادی نیز به بیمارستان منتقل شدند.

بازهم واژگونی اتوبوس مسافربری / اعزام بالگرد برای انتقال مصدومین

وی با اشاره به این که این حادثه اوایل ساعت ٨ بامداد امروز رخ داد گفت: اتوبوس مذکور با ٢٥ سرنشین از اصفهان به مشهد در حال حرکت بوده که برابر نظر اولیه کارشناسان پلیس راه استان به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده به پهلوی چپ واژگون شده است.

اعزام بالگرد برای انتقال مصدومین

شهرام طاهر زاده، رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:دقایقی قبل بر اثر واژگونی اتوبوس اصفهان به مشهد در حوالی دیزباد در محور نیشابور به مشهد بیش از 10 نفر مجروح شدند.

وی افزود: برخی از مجروحان این حادثه به وسیله بالگرد اورژانس 115 به بیمارستان طالقانی شهر به مشهد منتقل وسایر مجروحان به وسیله 4آمبولانس و 2 اتوبوس آمبولانس های اورژانس 115 و 3 آمبولانس هلال احمر به بیمارستان های امدادی مشهد و 22 بهمن نیشابور و حکیم نیشابور منتقل شدند.
 
طاهرزاده گفت: این اتوبوس در مجموع 32 مسافر داشته و جز یک نفر الباقی مسافران و راننده به مراکز درمانی منتقل شده اند که خوشبختانه تاکنون مورد فوتی نداشته ایم.

 

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.