ابراز همدردی تیم ها و بازیکنان فوتبال اروپا با بازماندگان حادثه تروریستی بارسلون

در پی وقوع حمله تروریستی در شهر بارسلون اسپانیا،تعدادی از تیم های بزرگ اروپا و فوتبالیست های سرشناس با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کردند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته (پنج شنبه شب) حمله ای تروریستی در رمبلاس بارسلون اتفاق افتاد که منجر به کشته شدن 13 نفر و زخمی شدن بیش از 80 نفر شد. در این حادثه تروریستی یک دستگاه خودروی ون ناشناس با ورود به بخش تردد عابران پیاده در مرکز شهر بارسلون اسپانیا، مردم را زیر گرفت.راننده ون پس از این اقدام ترورریستی، خودرو را رها کرده و متواری شد. 

در پی وقوع این حمله تروریستی تعدادی از تیم ها و چهره‌های مطرح فوتبال آن را محکوم کرده و با بازماندگان حادثه ابراز همدردی کردند.


تیم های بارسلونا، رئال مادرید، منچستر سیتی، منچستریونایتد، اسپانیول دیگر تیم شهر بارسلون،اتلتیکومادرید،آث میلان ایتالیا، از جمله تیم هایی بودند که با انتشار پیامی در توئیتر با بازماندگان این حادثه تروریستی ابراز همدردی کردند.


در میان بازیکنان صاحب نام دنیای فوتبال نیز لوئیز سوارز مهاجم وآندرس اینیستا هافبک ملی پوش بارسلونا،کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید،رونالدینیو بازیکن سابق بارسلونا،گری لینه کر بازیکن سابق تیم ملی انگلیس،ریو فردیناند بازیکن سابق منچستر یونایتد با ارسال پیام تسلیت برای بازماندگان خود را در غم آنها شریک دانسته بودند.


در بین دیگر ورزشکاران نیز رافائل نادال ستاره اسپانیایی تنیس جهان نیز با انتشار پیامی در توئیترهموطنان خود ابراز همدردی کرد.


انتهای پیام/

ابراز همدردی فوتبالی های اروپا با بازماندگان حمله تروریستی اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار