آمادگی مردم گوام برای حمله احتمالی کره شمالی

مردم گوام در واکنش به تهدیدات کره شمالی، اقدام به ذخیره مواد غذایی و دیگر اقلام ضروری کردند.

آمادگی مردم گوام برای حمله احتمالی کره شمالیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ساکنان گوام در واکنش به تهدیدات کره شمالی به ذخیره مواد غذایی و آب آشامیدنی و دیگر اقلام ضروری روی آورده اند.

در عین حال سفر گردشگران خارجی به این جزیره به دنبال تهدیدات کره شمالی به شدت کاهش پیدا کرده است.

ادی کالوو، فرماندار گوام گفت حالا زمان آن فرا رسیده است که دانش آموزان به مدرسه بازگردند. این موضوع مهمی است که همگان چه جوانان و چه کهنسالان به زندگی خود ادامه دهند. کودکان و برخی کارمندان ممکن است شاهد وقایع اخیر در رسانه ها باشند که این موضوعی عادی است.

وی افزود حالا البته ما با وضع متفاوتی روبرو هستیم زیرا تهدیداتی صورت گرفته اما همیشه رزمایش های آمادگی در همه بخش های جامعه ما و از جمله در مدارس صورت گرفته است.

مارسیانو دی بورخا، سرکنسول فیلیپین در گوام هم گفت: به طور کلی چون ما درباره باران رادیواکتیو صحبت می‌کنیم این موضوع شفافی است که بر اساس هشدارهای اطلاعات امنیت ملی درها و پنجره ها را بپوشانیم. ما باید این کار را پیش از آنکه انبار خانه خالی شود انجام دهیم. بنابر این برخی اقلام ضروری را فراهم و ذخیره کرده ایم. اقامتگاه ما واقعا آماده هر حادثه احتمالی است.

گوام یک جزیره دور افتاده در اقیانوس آرام است. این جزیره در بخش جنوبی اقیانوس آرام قرار دارد که آمریکا آن را اداره می کند و ارتش این کشور نیز در آن مستقر است. این جزیره در شرق فیلیپین و اندونزی و در جنوب شبه جزیره کره قرار دارد. جزیره گوام بخشی از خاک آمریکا نیست اما اداره این جزیره برعهده این کشور است.

انتهای پیام/

ساکنان گوام خودرا برای حمله کره شمالی آماده می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار