مدیریت فضای نیاز به تجربه دارد

فرماندار اردکان گفت: مدیریت فضای مجازی باید در اختیار خبرنگاران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  هادی مقیمی فرماندار اردکان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : بدون تردید خبرنگاری شغل شریف و مقدسی است و وظیفه خبرنگار کشف حقیقت به‌دور از هرگونه تعصب، جانب‌داری و پیش‌داوری و انتقال آن به مراجع مسئول و جامعه برای اصلاح امور و رفع نواقص است.

فرماندار اردکان افزود : خبرنگار پلی میان مردم و حاکمیت است که می‌تواند ازیک‌طرف مشکلات جامعه و نقص‌هایی که وجود دارد را با چشم بینا و واقع‌بین خودش به‌خوبی رصد و کارشناسی کند و به همراه راهکار و پیشنهاد به مسئولین ارائه کند و از طرف دیگر این وظیفه سنگین را بر عهده دارد که خدمات و اقداماتی که در کشور صورت می‌گیرد را با رعایت انصاف به جامعه منعکس کند .

وی گفت : شبکه‌های اجتماعی سال‌های اخیر در فضای مجازی به صورت فعال‌ در حال اطلاع رسانی اخبار است که مدیریت فضای مجازی در اختیار خبرنگاران باید قرار بگیرد و این حرفه برای سال های سال نیاز به تجربه دارد تا در عرصه خبر فعالیت کنند .

عالی ترین مقام اجرایی این شهرستان گفت : متأسفانه گاهی در فضای مجازی افرادی خودشان را به‌عنوان خبرنگار معرفی می‌کنند که اصلاً هیچ دوره حرفه‌ای خبرنگاری و گزارش‌نویسی را ندیده‌اند و صرفاً با ادبیات خاصی که گاهی به‌دوراز کار کارشناسی و مغرضانه هم هست مطالبی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند که انتشار این اخبار باعث می‌شود تنش و التهاب در فضای روحی و روانی جامعه ایجاد شود .

مقیمی بیان کرد : مسولان معتقد هستند برای اجرای هر پروژهای باید پیوست سیاسی و اجتماعی موضوع مد نظر گرفته شود ولی مشاور مشکلات آن نادیده گرفته است .

وی خاطر نشان کرد : برای تصفیه خانه میبد جای مکان مناسبی در نظر گرفته نشده است و استانداری یزد با مسولان رده بالا مکاتبه شد و با درنظر گرفتن مسایل سیاسی امنیتی مطالعات خود را انجام داده و مکان مناسب تری در نظر گرفته می شود.

وی با تاکید بر اینکه محل تصفیه خانه فاضلاب میبد تغییر می کند نگرانی مردم رفع می شود زیرا دولت مدافع سلامتی و حقوق شهروندان می باشد.

مقیمی تصریح کرد : احداث پارک بانوان در اردکان که بزرگترین پارک استان می باشد 15 میلیارد ریال هزینه شده است و مسولان این شهرستان حداقل به همین میزان سرمایه گذاری کنند .

در پایان از خبرنگاران، مدیران مسئول نشریات، خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه شهرستان اردکان تجلیل شد.

انتهای پیام/ ی

مدیریت فضای نیاز به تجربه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.