احداث نیروگاه خورشیدی در بردسیر

فرماندار بردسیر از احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰۰مگاواتی توسط شرکت زیبوفناور پارس در بردسیرخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مجید نجف پور،فرماندار بردسیر درحاشیه جلسه سرمایه گذاران شرکت زیبوفناور پارس بیان داشت: انرژی خورشیدی در مقایسه با سایر منابع انرژی یکی از مهمترین، قابل دسترسی ترین و پاکترین منابع کره زمین است که برای بهره برداری از آن نیاز به تکنولوژی پیشرفته و پرخرج نیست.

وی افزود: این انرژی به عنوان یک منبع مفید که فاقد خطر و اثرات نامطلوب زیست محیطی است می تواند در مناطقی که محدودیت منابع زیرزمینی دارند و همچنین مناطق خشک از جمله استان کرمان و شهرستان بردسیر برای رشد و توسعه اقتصادی استفاده گردد.

نماینده عالی دولت افزود: شهرستان بردسیر به دلیل وجود پتانسیل های بالقوه بخصوص در تولید انرژی پاک وخورشیدی از مستعدترین مناطق استان است و دستگاه های اجرایی شهرستان آماده هرنوع همکاری درزمینه جذب سرمایه گذار و اجرای این طرح می باشند.

 عصر امروز باحضور نمایندگان شرکت زیبوفناور پارس و روسای دستگاه های ذی ربط طرح احداث نیروگاه صد مگاواتی با اعتبار ۵۰۰میلیارد تومان بررسی و جهت پتانسیل سنجی مناطق مختلف شهرستان دردستور کار معاونت برنامه ریزی فرمانداری قرارگرفت.
انتهای پیام/ی

بردسیرمستعد احداث نیروگاه های خورشیدی و تولیدانرژی پاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار