هفته هشتم لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند در اندیشه تداوم روند شکست‌ناپذیری

درچارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، دو تیم گیتی‌پسند و مقاومت قرچک به دیدار هم خواهند رفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، از ساعت 18 روز جمعه، هفت بازی برگزار خواهد شد که دریکی از این دیدارها، تیم مقاومت قرچک در ورزشگاه هفت‌تیر قرچک  از صنایع گیتی پسند اصفهان میزبانی خواهد کرد.

شاگردان علی افضل در تیم گیتی پسند که بعد از نایب‌قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، روند رو به رشد خود را حفظ کرده‌اند و در دو بازی اخیر خود پیروز میدان بوده‌اند، در حالی فردا در برابر تیم مقاومت قرچک قرار می‌گیرند که این تیم تنها یک شکست را در این دوره از رقابت‌ها متحمل شده و در اندیشه جبران این شکست در برابر مهمان خود هستند.

در کارنامه تیم گیتی‌پسند تا پایان هفته هفتم، هیچ شکستی ثبت‌نشده است و علامت خط تیره در برابر تعداد باخت های این تیم، نشان از انسجام دفاعی شاگردان افضل دارد و آن‌ها امیدوارند با حفظ این روند رو به رشد، به صدر جدول رقابت‌ها صعود کنند.

گیتی پسند هم‌اکنون با کسب 16 امتیاز از 6 بازی و یک بازی کمتر نسبت به مس سونگون در رده دوم جدول رقابت‌ها قرارگرفته و مقاومت قرچک نیز با کسب 11 امتیاز از 6 بازی، در مکان پنجم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفته است.

مقاومت هفته گذشته همنام کرجی خود را با نتیجه دو بر یک از پیش روی برداشت و گیتی پسند نیز در اصفهان پرگل‌ترین بازی هفته را انجام داد و با نتیجه 5 بر 3 از سد شهرداری ساوه گذشت تا دوتیم با انگیزه‌ای مضاعف به دیدار یکدیگر بروند.

داوران این بازی عبدالغنى طیب طاهرى، عرفان حجاب و میلاد امیرى خواهند بود و  مشفق هم امر نظارت بر بازی را بر عهده خواهد داشت.

نکته قابل‌توجه دیگر اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال در دو روز گذشته است که از گیتی پسند علی‌اصغر حسن‌زاده، سپهر محمدی، ابوالقاسم عروجی، سعید احمد عباسی و احمد اسماعیل‌پور به تیم ملی دعوت‌شده‌اند؛ اما مقاومت بازیکنی در این لیست که از سوی ناظم الشریعه اعلام‌شده است، ندارد.

گفتنی است کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال هفته هشتم مسابقات  لیگ برتر فوتسال را به نام شهید والامقام مدافع حرم، محسن حججی، نام‌گذاری کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار