صداوسیمای مرکز همدان کسب کرد؛

همدان سیمای برتر در تولید مجموعه های نمایشی شد

صدا و سیمای مرکز همدان عنوان سیمای برتر در تولید مجموعه های نمایشی را کسب کرد.

همدان سیمای برتر در تولید مجموعه های نمایشی شد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در همایش سراسری معاونان سیمای مراکز استان‌های سازمان صداوسیما با عنوان "رشد و تعالی معاونان و مدیران تولید سیمای مراکز استان ها " از  آقای حمید نظیری آستانه معاون سیمای مرکز همدان به عنوان معاون سیمای برتر در تولید مجموعه های نمایشی و آقای رضا محمودی شجاع به عنوان مدیر برتر تولید سیمای استانها در تعامل با شبکه شما تجلبل و قدردانی شد.

در این همایش سراسری صدا و سیمای مرکز همدان توانست عناوین سیمای برتر در تولید مجموعه های نمایشی ،سیمای برتر در تعامل با شبکه شما، و تولید آثار فاخر مجموعه های پویا نمایی را بدست آورد.

این همایش به صورت کارگاهی و پنل های تخصصی برگزار می شود تا معاونان و مدیران تولید سیمای مراکز استان ها با آخرین تکنیک های برنامه سازی دنیا آشنا می شوند.

نقد و بررسی فیلم و فیلنامه، تولید مستند، تولید ساختارهای تلویزیونی، کنداکتور نویسی، قطب بندی مراکز از نظر تولید محتوا در بخش های ساختاری، شبکه محوری بر اساس توانمندی های بومی و محلی، تعامل با شبکه های سراسری و شما، ارتقای کیفیت فرمت های پخش، بررسی ملاحظات ساختاری و محتوایی و برنامه ریزی برای تولید آثار فاخر به مناسبت 40 سالگی انقلاب، محور کارگاه های تخصصی این همایش است.

انتهای پیام/ص.ف

عنوان برتر صداوسیمای همدان درتولید مجموعه ای نمایشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.