تکمیل پروژه های ورزشی لالی در انتظار اعتبار

تکمیل پروژه های ورزشی لالی به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیدوار جمال پور، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لالی با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به نبود تجهیزات لازم در شهرستان لالی تنها 14هیات در بخش آقایان و 8 هیات در بخش بانوان به فعالیت می پردازند و مابقی هیات های ورزشی این شهرستان به نوعی تعطیل هستند.
وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات لازم و وجود پروژه های نیمه تمام در ورزش شهرستان لالی اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری بالغ بر 15 میلیارد ریال اعتبار برای ورزش شهرستان در نظر گرفته شده است.
جمال پور به وجود یک هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته و 3 هزار و 500 ورزشکار غیر سازمانی در شهرستان لالی اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به تعداد ورزشکاران شهرستان لالی بنا داریم طی یک برنامه ریزی اساسی، هیات های ورزشی تعطیل و نیمه فعال خود را فعال کنیم و نوجوانان و جوانان را به سمت رشته های بیش تری هدایت کنیم.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لالی افزود: متاسفانه تنها 14 رشته در شهرستان فعال هستند که انتظار می رود با تعامل آموزش و پرورش نونهالان و نوجوانان را به سمت رشته های غیر فعال سوق دهیم.
وی از تجهیز سالن های ورزشی شهرستان به سیستم های خنک کننده و امکانات جانبی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه با تصمیمات اخیر مدیر کل ورزش استان، مشکلات زیرساختی ورزش خوزستان در حال مرتفع شدن است.
امیدوار جمال پور اذعان کرد: سالن های ورزشی ما در گذشته از کم ترین امکانات برخوردار بودند و همین امر موجب شد که تیم های ورزشی ما نتوانند به خوبی تمرین کنند اما در سال 96 اعتبار خوبی برای بهسازی سالن ها و دیگر اماکن ورزشی شهرستان لحاظ شده و از این طریق می توان مشکلات زیرساختی خود را حل کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه بهسازی و بازسازی ورزشگاه شهدای لالی که شامل 3 سالن ورزشی، زمین چمن و ساختمان اداری می باشد از مهم ترین پروژه های در دست اقدام تا پایان سال 96 است گفت: راه اندازی 4 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در محلات با اعتبار 600 میلیون ریال، تکمیل خوابگاه ورزشی شهرستان و راه اندازی 3 زمین چمن فوتبال روستایی با اعتبار 600 میلیون ریال از دیگر پروژه هایی هستند که تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی در خصوص وضعیت پروژه خوابگاه ورزشی شهرستان اظهار داشت: این پروژه از سال 92 آغاز به کار کرد که متاسفانه به دلیل نبود اعتبار  لازم پس از گذشت 4 سال به حال خود رها شده و تنها 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
جمال پور تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری لالی با مشارکت بخش خصوصی تکمیل این پروژه را تقبل کرده که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
وی احداث استخر را از نیازهای ضروری این شهرستان دانست و گفت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در خوزستان، وجود یک استخر در شهرستان لالی بسیار ضروری و مهم است که متاسفانه در سال های اخیر چنین امری محقق نشده است.
به گفته رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لالی پروژه استخر شهرستان لالی از 3 سال پیش کلید خورد و در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با پیگیری نماینده مجلس و تعامل با شرکت نفت مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل آن در نظر گرفته شد و به احتمال زیاد نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
امیدوار جمال پور در پایان از برگزاری یک همایش بزرگ پیاده روی خانواده در نیمه دوم سال خبر داد و بیان داشت: با توجه به اهمیت ورزش همگانی در شهرستان لالی و برگزاری همایش های متعدد پیاده روی در سطح شهرستان، مردم به طور خودجوش در جاده های سلامت و پارک های محلی مشغول پیاده روی هستند به گونه ای که این موضوع امروزه به یک فرهنگ در شهرستان تبدیل شده است.
انتهای پیام/گ

نیاز پروژه های ورزشی نیمه تمام به اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.