ترامپ فردا در کمپ دیوید استراتژی افغانستان را نهایی می‌کند

بر اساس گزارش‌ها، رئیس جمهور امریکا فردا در ملاقات با تیم امنیتی خود استراتژی این کشور در قبال افغانستان را اعلام می‌کند.

ترامپ فردا در کمپ دیوید استراتیژی افغانستان را نهایی می کندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رییس‌جمهور امریکا، معاون ریاست‌جمهوری، رییس سی‌آی‌ای و مشاور امنیت ملی این کشور، فردا در کمپ دیوید استراحتگاه رییس‌جمهور در ایالت مریلند، روی استراتژی جنگ در افغانستان، بحث و گفت‌وگو خواهند داشت.

رییس‌‎جمهور ترامپ در اوایل ماه جاری میلادی گفته بود که به زودی تصمیم خود در مورد جنگ افغانستان را نهایی می‌سازد.

آقای ترامپ روز پنجشنبه هفته گذشته در ایالت نیوجرسی در پیوند به تغییر استراتژی امریکا در افغانستان گفته بود: «این برایم یک تصمیم بسیار بزرگ است. یک وضعیت بهم خورده در افغانستان برایم به میراث رسید و ما این وضعیت را بهتر خواهیم ساخت».

او پیش از این نیز گفته بود که می‌خواهد بداند که چرا نیرو های امریکایی نزدیک به ۱۷ سال در افغانستان حضور دارند.

در آخرین مورد، جان مکین،سناتور بر جسته از حزب جمهوری‌خواه ایالات متحده، پنجشنبه گذشته گفت که "امریکا در افغانستان بی مقصد" است.

این سناتور امریکایی پیشنهاد کرده است که حضور قوای امریکایی در افغانستان باید تقویت یابد تا ضمن سرکوب عناصر دهشت افگن و افراطی، شرایط مناسب برای تفاهم سیاسی ایجاد گردد.

به نوشته آوا، جان نکلسن، قوماندان ماموریت قاطع در افغانستان هم گفته است که جنگ درافغانستان به بن بست رسیده است و برای بیرون رفت از این وضعیت، به اعزام نظامیان بیشتر به افغانستان ضرورت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار