مانور آمادگی اکیپ های حوزه صنعت برق در زمان بحران

برای آمادگی اکیپ های عملیاتی در زمان بحران در صنعت برق، مانور وقوع زلزله در محل پست 400 کیلوولت بیستون با سقوط 4 دکل در خط 230 کیلوولت و احداث حدود سیصد متر شبکه 230 کیلوولت جدید و برقدار نمودن آن انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نیک خلق معاون هماهنگی برق غرب گفت: این مانور با هدف ارزیابی و ارتقای آمادگی واحدها و اکیپ های عملیاتی حوزه صنعت برق غرب جهت مواجهه با شرایط اضطراری، افزایش سطح هماهنگی های اجرایی درون سازمانی، بررسی میزان اثربخشی و کارایی برنامه های آمادگی و مقابله همراه با افزیش مهارت ها و آگاهی پرسنل، ارزیابی عملکرد و کارایی افراد و شناخت نقاط قوت و ضعف دستگاه اجرایی و اکیپ های عملیاتی اجرا گردید.

وی افزود: همه مراحل اجرای این مانور در بازه زمانی 12 ساعت پیش بینی شده بود ولی با عملکرد بسیار خوب اعضای کمیته در جهت کاهش آسیب پذیری و جبران خسارت وارد شده با توجه به وظایف سازمانی محوله، هماهنگی خوبی را با یکدیگر داشتند.

 تمام مراحل مانور از شروع تا پایان در مدت زمان 9 ساعت و 45 دقیقه با موفقیت کامل به اجرا درآمد و با توجه به ابعاد کار ارائه شده و رکوردگیری زمان اجرای آن و لحاظ نمودن کلیه ملاحظات فنی و اجرایی، با موفقیت بالغ بر90 درصد ارزیابی گردید.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری مانوربحران در صنعت برق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار