افزایش ۵ درصدی مصرف گاز سی ان جی در منطقه تربت حیدریه

مصرف گاز سی ان جی در چهار ماهه نخست امسال ۲۲ میلیون متر مکعب است که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش داشته است

افزایش ۵ درصدی مصرف گاز سی ان جی در منطقه تربت حیدریهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مجتبی دلبری رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: در چهار ماهه نخست امسال مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال با ۶ درصد رشد به بیش از82 میلیون لیتر در سطح منطقه و40 میلیون لیتر در ناحیه تربت حیدریه رسید.


وی افزود: در مدت یاد شده مصرف نفت و گاز با105 میلیون لیتر در سطح منطقه و48 میلیون لیتردر تربت حیدریه با افزایش 7/4درصدی مواجه شده است.


دلبری میزان مصرف نفت سفید را ۶ میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 9/2درصد رشد داشته است.


وی با بیان اینکه 68درصد مصارف نفت و گاز منطقه تربت حیدریه را به حوزه حمل و نقل اختصاص دارد و افزود: با توجه به فعالیت ناوگان حمل و نقل و فقدان صنعت در حال حاضر16درصد مصارف نفت و گاز در منطقه به حوزه صنایع و16درصد باقیمانده در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.


منطقه تربت حیدریه یکی از 37 منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و هم مرز با کشور افغانستان است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۹ شهرستان تربت حیدریه، مه ولات، رشتخوار، کاشمر، خلیل آباد، گناباد، بجستان و خواف با ظرفیت ذخیره سازی حدود 235میلیون لیتر است.

انتهای پیام //د. ش.

 


افزایش 7/4 درصدی مصرف نفت و گاز در منطقه تربت حیدریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.