امام در نخستین کنگره مجمع ایثارگران اصلاح طلب:

آرمان مجمع ایثارگران تحقق جامعه توسعه یافته و برخوردار از عدالت و معنویت است

عضو مجمع ایثارگران اصلاح طلب گفت:آرمان مشترک مجمع ایثارگران تحقق جامعه توسعه یافته و برخوردار از عدالت و معنویت است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،جواد امام عضو هیات موسس مجمع ایثارگران اصلاح طلب در نخستین کنگره تشکل متبوعش، به ارائه توضیحاتی در مورد روند شکل گیری حزب و نحوه برگزاری کنگره پرداخت و اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ایثارگری فرزندان برومند و در طول هشت سال جنگ تحمیلی جمعی از ایثارگران به منظور حفظ میراث گران سنگ امام (ره) متعهد شدند تا برای دفاع از این آرمان ها، دین و معنویت ایثارگرانه و متعهدانه برای سربلندی ایران فعالیت کنند.

وی ادامه داد: سابقه تشکیل این جمع به سال 68 برمیگردد در طول این سالها فعالیت های گوناگونی داشته است و پس از ارزیابی عملکرد گذشته و مشورت با بزرگان اصلاحات و اعتدال تصمیم گرفتند تا فعالیت های خود را در قالب تشکیل حزب سامان دهی کنند.

امام اضافه کرد: متاسفانه تاکنون یک جریان خاص کلیه ارزش های مرتبط با ایثارگری و دفاع مقدس را در انحصار خود گرفته است، آرمان مشترک مجمع ایثارگران اصلاح طلب تحقق جامعه توسعه یافته و برخودار از عدالت، آزادی و معنویت است.

عضو هیات موسس مجمع ایثارگران اصلاح طلب بیان کرد: قصد آن داریم تا با اصل قرار دادن قرآن و امر به معروف و نهی از منکر و روش ایثارگرانه و التزام به منافع و مصالح ملی این هدف را در قالب حرکتی سازمان یافته به شیوه اصلاح طلبانه پی بگیریم. 

وی گفت: بعد از دو سال پیگیری تقاضای تشکیل حزب در 30 آبان 95 در کمیسیون ماده ده احزاب و پس از تشکیل مجلس به تصویب رسید، هیات موسس حقوقی حزب با همفکری تعدادی از ایثارگران و تشکیل سه کمیته به تدوین اساسنامه و مرامنامه پرداخت.

امام خاطر نشان کرد: هیات موسس بعد از شناسایی افراد موفق شد همراهی خیل عظیمی از ایثارگران هم سو را بدست آورد و بیش از 300 نفر را به عضویت قطعی پذیرفته ایم .

 

انتهای پیام/

3000 نفر اعضای قطعی مجمع ایثارگران اصلاح طلب 

برچسب ها: امام ، ایثارگران ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار