به زودی در چهارمحال و بختیاری:

چند طرح بزرگ اشتغالزایی اجرا می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی چند طرح بزرگ اشتغالزایی در استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری، اشتغال معتادان را عاملی برای مبارزه با این بلای خانمان سوز بیان کرد و گفت: با اجرای طرح‌های اشتغال فراگیر از محل صندوق توسعه ملی، زمینه اشتغال این افراد فراهم شود.

وی افزود: برای مقابله و مهار توزیع مواد مخدر در برخی از محله‌های آسیب پذیر باید افراد در معرض خطر به صورت کنترل شده در فعالیت‌های تولیدی مشغول به کار شوند.

سلیمانی با اشاره به قرارداد سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور با یکی از شرکت‌های تولیدی پوشاک افزود: این شرکت در چهار استان از جمله چهارمحال و بختیاری دو هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از راه‌های مبارزه و کاهش مصرف مواد مخدر، تقویت مسائل اعتقادی توسط روحانیون مستقر در مناطق آلوده می‌باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت مناسب سازمان‌های مردم نهاد در پیشگیری از اعتیاد گفت: مشارکت مردمی در مقابله با مواد مخدر، یک اصل است.

سلیمانی افزود: دستگاه‌های اجرایی متولی باید با همکاری و همراهی مردم باید در خصوص مبارزه با مواد مخدر گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: بعضاً دستگاه‌های اجرایی مختلفی برای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در محله‌های آسیب پذیر فعالیت داشته اند که این امر نوعی موازی کاری است و باید یک نهاد مشخص به عنوان متولی در این زمینه انتخاب شود.

انتهای پیام/ف

اشتغال عاملی برای مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار