آلمان، محرومیت تماشاگران را لغو می کند

فدراسیون فوتبال آلمان از این پس هیچ تیمی را از داشتن تماشاگرانش محروم نخواهد کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،فدراسیون فوتبال آلمان از این پس هیچ یک از باشگاه های فوتبال این کشور را به دلیل تخلف هوادارانش، از داشتن تماشاگرانش محروم نخواهد کرد و در تلاش است از طریق گفتگو و مذاکره با گروه های افراطی امنیت ورزشگاه ها را تامین کند.

آلمان، که با 42000 تماشاگر در هر بازی بوندس لیگا ، بالاترین تعداد تماشاگران را در جهان دارد ، روز یکشنبه در پیروزی هرتا برلین برابر هانزاروشتوک در دور اول جام حذفی ،شاهد اغتشاش تماشاگران بود.

طرفداران دو تیم بارها مواد محترقه،بنرها و صندلی ها را به زمین بازی پرتاب کردند به طوری که داور مجبور شد دو بار از جمله یک بار به مدت 15 دقیقه بازی را متوقف کند، و حتی بازی در آستانه نیمه کاره ماندن قرار داشت.

فصل گذشته، به دلیل اغتشاش هواداران دورتموند در دیدار برابر لایپزیگ ،جایگاه جنوبی ورزشگاه وست فالن با گنجایش 25000 نفر برای یک مسابقه مسدود و باشگاه دورتموند 100 هزار یورو جریمه شد.


اکنون در آستانه شروع فصل جدید بوندس لیگا،راینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که کمیته انضباطی این فدراسیون دیگر احکامی مبنی بر مسدود شدن بخشی یا کل ورزشگاه صادر نخواهد کرد .


وی گفت:" این کمیته گفتگوهایی را با نمایندگان تماشاگران آغاز کرده و پیشنهاد شد نمایندگان هواداران افراطی نیز به این مذاکرات دعوت شوند اما هنوز نمایندگان افراطی ها این دعوت را نپذیرفته اند.

ما از آنها استقبال می کنیم. ما می خواهیم به طور مشترک مسیری را طی کنیم که منجر به اقدامات شفاف و منصفانه برای حفاظت از جو  مثبت ورزشگاه خواهد شد."
انتهای پیام/

تماشاگران آلمانی دیگر محروم نمی شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار