امام جمعه موقت تهران در همایش صیانت از نهاد مقدس روحانیت:

انقلاب با ارزش های اسلامی ماندگار است

آیت الله خاتمی گفت: انقلاب ایران بر مبنای فرهنگ و ارزش های اسلامی بوده که با همین فرهنگ ماندگار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در همایش صیانت از نهاد مقدس روحانیت و پیشگیری از آسیب ها و تهدیدها در اردوگاه شهید مطهری بندرانزلی گفت: جامعه روحانیت با ابلاغ رسالت دین نقش بسیار مهم و حیاتی در جامعه دارند، بنابراین باید با رفتار و منش صالح خود، چهره روحانیت را در جامعه به ویژه نسل جوان خدشه دار نکنند.

وی با بیان اینکه اخلاق محوری یکی از راه های آسیب زدایی جامعه روحانیت است، به وجود دادگاه ویژه روحانیت اشاره کرد و گفت: باید با تربیت طلبه های صالح، عزت نفس و تقوا، پرونده های تخلف روحانیون در دادگاه های ویژه روحانیت را کاهش دهیم و به صفر برسانیم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه و امام جمعه موقت تهران بر نظارت مستمر بر مدارس حوزه های علمیه در کشور تاکید کرد و افزود : باید در تربیت طلبه های صالح که سکان دار و مبلغان دین مبین اسلام هستند، بسیار دقت شود.

آیت الله سید احمد خاتمی انحراف اخلاقی را ضربه مهلک به جامعه روحانیت دانست و گفت: نباید با ورود عوامل نفوذی و انحراف برخی از روحانیون، چهره روحانیت را در جامعه خدشه دار کنیم زیرا امروز دشمنان قسم خورده کشور با هر ترفندی قصد کم رنگ کردن اعتقادات دینی و خدشه دار کردن جامعه روحانیت میان جوانان کنند.

 

انتهای پیام/ع
 

 انقلاب ایران با فرهنگ اسلامی ماندگار است

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.