دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح با ۹۴ فقره سرقت در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح و کشف ۹۴ فقره سرقت در این رابطه در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت و در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، مغازه، موتورسیکلت و سرقت مسلحانه گوشی همراه در سطح شهرستان ایرانشهر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده، محل اختفای این سارقان سابقه دار و حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی دو نفر از آن‌ها را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار قنبری ضمن اشاره به دستگیری سرکرده این باند تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده به ۹۴ فقره سرقت مسلحانه از منزل، مغازه، موتور سیکلت و سرقت مسلحانه گوشی همراه اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سرکرده این باند، از مجرمان سابقه دار و دارای ۴ فقره سابقه کیفری حمل و نگهداری مواد مخدر، مشارکت در سرقت مسلحانه، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز بوده گفت: سارقان با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان، با اشاره به تلاش پلیس جهت دستگیری سایر اعضای این باند، افزود: دستگیری سارقان توسط پلیس در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح استان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

 

انتهای پیام/پ

 

دستگیری سارقان مسلح در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.