مخالفت نمایندگان با سه شیفته شدن جلسه امروز رای اعتماد مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سه شیفته شدن جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت مخالفت کردند.

مخالفت نمایندگان به سه شیفته شدن جلسه امروز رای اعتماد مجلسبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس شورای اسلامی بعد از پایان اظهارات وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی در صحن علنی امروز (چهارشنبه، 25 مرداد ماه) خطاب به نمایندگان گفت: تاکنون درباره 4 وزیر پیشنهادی ومخالفان و موافقان صحبت کرده‌اند و تقریبا 13 وزیر باقی مانده‌اند. 

اما قبل از بیان سخنان لاریجانی درباره رای گیری در مورد سه شیفته شدن جلسه رای اعتماد امروز نمایندگان شروع به مخالفت کردند، در این میان لاریجانی با خنده، گفت: مگر شما می‌دانید که من می‌خواهم چه بگویم؟

رئیس مجلس ادامه داد: پیش از این بر اساس رای گیری قرار شد که تا ساعت 19 جلسه رای اعتماد به طول بیانجامد، اما اگر بخواهیم پنج شنبه (فردا) جلسه رای اعتماد پایان یابد باید امروز به مدت 2 ساعت بعد از نماز مغرب در مجلس بمانیم.

لاریجانی تاکید کرد: در غیر این صورت شنبه نیز جلسه رای اعتماد ادامه خواهد داشت.

اما نمایندگان مجلس همچنان به مخالفت خود ادامه دادند و لاریجانی ادامه جلسه رای اعتماد را بعد از نماز مغرب به رای گیری گذاشت که نمایندگان با 76 رای موافق، 150 رای مخالف از مجموع 261 نماینده حاضر در صحن با ادامه جلسه با سه شیفته شدن جلسه امروز مجلس مخالفت کردند.

لاریجانی با دیدن رای نمایندگان با خنده گفت: «رای نیاورد بد جور هم رای نیاورد» پس اکنون تا ساعت 19می‌مانیم و نمایندگان و وزرا اگر خلاصه تر حرف بزنند شاید بشود فردا تمام کرد وگرنه شنبه نیز جلسه رای اعتماد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار