پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت روز ورود آزادگان به میهن اسلامی

سید محمد میرمحمدی استاندار یزد در پیامی سالروز ورورد آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سید محمد میرمحمدی استاندار یزد در پیامی سالروز ورورد آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بیست وششم مردادماه سال 69 برای ملت قهرمان ایران روزی لبریز از نشاط ولبالب از اشک شوق وشور وصال واشتیاق بود.

خاطرات شیرین این روز از خاطر مردم ما هرگز نخواهد رفت وبلکه بر جریده عالم ثبت خواهد شد.

بدیهی است بر جوانان امروز ماست که این صفحات زرین وافتخار آمیز انقلاب را مرور نمایند وتقوا وفضیلت وصلابت وصبوری این مردان را که مبتنی بر فرهنگ دینی واعتقادی وغیرت ملی است مطالعه نمایند ، مردانی که در صبوری سرمشق شرف وعزتندوراست قامتان جاودانه تاریخ زیبنده بلندای سرو آنان است.

اینجانب این روز عزیز وپرخاطره را گرامی می دارم وبه همه آزادگان ارزشمند تبریک عرض می کنم وشفای عاجل جانبازان ورفعت درجات شهیدان وشاهدان وعزت روز افزون آزادگان را ازخداوند قادر سبحان مسئلت می نمایم وامیدوارم درظل توجهات حضرت ولی عصر وبارهبری های امام گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی بار امانتی را که از خون شهیدان وانفاس مخلصان بردوش داریم به سرمنزل مقصود برسانیم.

سالروز ورود آزادگان سرافزار به ایران اسلامی هنگامه میعاد سبزی دوباره است که با اسلام وانقلاب وهنگامه پیمانی است دوباره همدلی وهمزبانی با دولت کریمه تدبیر وامید تا آبادانی وشکوفایی واعتلای میهن را رقم بزنیم ودراین مسیر ازهیچ کوششی فرو گذار نکنیم.

انتهای پیام/ ی

پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت روز ورود آزادگان به میهن اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.