سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان بانوان سپاهان خبرداد:

نخستین حضور زردپوشان سپاهانی در لیگ بسکتبال نوجوانان بانوان کشور

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان بانوان سپاهان گفت: امسال برای نخستین بار تیم سپاهان در مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان بانوان کشور حضور پیدا می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیما مکارمی  اظهار کرد: مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان بانوان کشور از بیست و پنجم مرداد ماه جاری آغاز می‌شود و تیم ما در تهران برابر سنقر کرمانشاه صف‌آرایی می‌کند.

وی افزود: این نخستین حضور سپاهان در این رقابت‌هاست؛ البته باید اشاره کنم که ما سال گذشته همین تیم را بدون اسپانسر در مسابقات لیگ شرکت دادیم.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان بانوان سپاهان اضافه کرد: در آن رقابت‌ها تیم موفق شد به مرحله یک‌هشتم برسد اما از صعود به مرحله یک‌چهارم باز ماند؛ با توجه به اینکه رده سنی بازیکنان ما از رنج سنی بازیکنان لیگ نوجوانان پایین‌تر بود.

وی با بیان اینکه امسال با حمایت باشگاه سپاهان در مسابقات حاضر می‌شوند، یادآور شد: سال‌های قبل خودم شخصاً به صورت پایه روی این تیم کار می‌کردم، اما هم‌اکنون با سرپرست جدید و مربی قبلی در سپاهان فعالیت می‌کنیم، من هم سرمربی هستم.

مکارمی عنوان کرد: در مورد بازی اولمان مقابل سنقر کرمانشاه باید بگویم چون این تیم نخستین حضورش را در لیگ نوجوانان تجربه می‌کند، خیلی شناختی روی عملکردشان نداریم اما با تمریناتی که خودمان در طول سال داشته‌ایم وضعیتمان از همه نظر خوب است.

وی در پایان اذعان داشت: برای اینکه تیم را تقویت کنیم یک بازیکن به صورت قرضی از هیأت بسکتبال زنجان به خدمت گرفته‌ایم و تیم از نظر تکنیکی، تاکتیکی و هماهنگی تیمی در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار